Ik heb dus een stukje van een gedicht bedacht voor mijn vriend Maar ik kan er geen eind aan bedenken (dit is de eerste keer dat ik een gedicht bedenk) Wat vinden jullie er van en wat zouden jullie er als eind stukje bij verzinnen?? Ook graag andere tips Wat weglaten, erbij verzinnen, volgorde enz.
Het was het jaar 2004 toen ik je voor het eerst zag, en was meteeen verkocht door je lieve glimlach. Voor altijd wil ik bij je blijven, mijn liefde voor jou is met geen pen te beschrijven. Ik wil jou voor altijd aan mijn zij, want ik weet jij hoort bij mij. / want met jou ben ik gelukkig en blij. Tot in de laatste dagen van mijn leven, zal ik al mijn liefde aan jou geven. Ik ga je zeggen ik wil je nooit meer kwijt, jij bent mijn engeltje voor altijd. Ik droom van je iedere nacht, er gaat geen dag voor bij dat ik niet aan je heb gedacht. Je bent voor mij nummer één, zonder jou voel ik me heel alleen.
ik vind hem niet zo on af hoor en heel erg in je eigen stijl. Ik zal er zeker niet zomaar een stuk van een ander onder plakken dat valt op. ik schrijf zelf heel erg veel gedichten dus voor zinnnetjes kun je me nog pb al schrijf ik vaak in het engels en in een heel andere stijl het kan je misschien wel inspireren:)
--------------
Jij bent als een prins met een hart van goud als een engel met de warmste omarming jij bent een kleine rups die zal uitgroeien tot de mooiste vlinder al was het nooit even makkelijk samen kunnen we alles aan want wonderen bestaan en een daarvan ben jij want jij hebt mij mijn hart gegeven dat gevuld is met jou liefde liefde zo sterk dat ik het nooit zou laten gaan Alleen ik zal niet weten hoe ik zeggen moet wat ik voor je voel er zijn geen woorden om emoties uit te drukken alleen de blik in jou ogen zegt mij dat je van mij houd als zou ik het helal vol kunnen schrijven met woorden woorden van liefde woorden over jou woorden zoals deze zullen nooit kunnen zeggen hoeveel ik van je hou
(is een beetje samen gevoegd van meer gedichten;)dus loopt soms wat raar)
Ik zou zelf wat zinnen omdraaien, maar je kunt beter je eigen stijl bewaren, maar ik denk als je de laatste twee zinnen omdraait dat je dan wel een einde hebt.