Ik heb eens helemaal aan het begin van crea bea gekeken, en het viel me op dat toen veel meer mensen gedichten schreven. Dit gedicht heb ik een paar dagen geleden geschreven.. graag jullie mening maar niet afkraken alsjeblieft! Eigenlijk schrijf ik nooit gedichten!
Ik haat je Ik haat het hoe je naar me kijkt Ik haat het als je me met anderen vergelijkt Ik haat de manier waarop je lacht Ik haat het hoe ik op jou wacht Ik haat je stralende gezicht En hoe je je aandacht op anderen richt Ik haat je manier van lopen En hoe ik steeds maar blijf hopen. Ik haat je gewoon om wie je bent Zo eerlijk, mooi, zoals iedereen je kent. Ik haat het dat ik naar je blijf kijken En dat ik je niet meer kan bereiken Ik weet het, ik moet je vergeten Je hebt me zoveel pijn gedaan En ik wou jou niet laten gaan Je bent een lozer, een sukkel en oh zo lief.. Ik haat je!
Mooi gedichtje, voor normaal nooit te schrijven vind ik de rijm best mooi ja. Meestal is de rijm bij beginners erg geforceerd, maar dit gedicht is erg mooi! Alleen misschien een beetje te veel herhaling.
En het klopt dat er tegewoordig niet zo veel gedichten meer gepost worden.. Daar zal ik is even verandering in brengen zie.. (gaat ook even nog paar gedichtjes plaatsen )
hej, kvind het een heel mooi gedicht.. ook omdatk ook zo'n gevoel heb over iemand zo rot gevoel! tips: kvind het wel een mooi gedicht maar ik vind dat je teveel herhaalt... telkens gebruik je : Ik haat je terwijl je de zinnen wel kan goed maken met een voegwoord fzo. snapje?