Het is pas mijn 2de paardetekening ( als ik mijn kindertekeningen van 5 jaar geleden niet mee tel
) Ik vind het hoofd alleen mislukt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Appelflapje schreef:Ik vind hem niet echt geslaagd, hoe oud ben je? Alleen als je onder de 12 bent vindt ik hem goed, anders? Beter kijken helpt al een stuk hoor...!!!

Marijkjuh schreef:z'n benen kloppen niet en het hoofd is een beetje apart![]()
maareh die manen zijn wel super mooi !!!!
maarja
thnq Appelflapje schreef:Ik vind hem niet echt geslaagd, hoe oud ben je? Alleen als je onder de 12 bent vindt ik hem goed, anders? Beter kijken helpt al een stuk hoor...!!!

Appelflapje schreef:Ik vind hem niet echt geslaagd, hoe oud ben je? Alleen als je onder de 12 bent vindt ik hem goed, anders? Beter kijken helpt al een stuk hoor...!!!

elovesp schreef:Appelflapje schreef:Ik vind hem niet echt geslaagd, hoe oud ben je? Alleen als je onder de 12 bent vindt ik hem goed, anders? Beter kijken helpt al een stuk hoor...!!!
Dit slaat dus helemaal nergens op.
Iedereen begint op een andere leeftijd met tekenen. Het tekenen kan in je zitten, zodat je het meteen de eerste keer al goed doet, maar het hoeft ook niet. Leeftijd heeft hier helemaal niets mee te maken.
TS: Ik vind hem best goed gedaan.
Misschien is het handig om eens de anatomie van een paard goed te bestuderen, kijk in boeken of op internet en zoek dan naar de bouw van een paard. Ook is het handig om eens in het topic 'algemene tips voor tekenaars' te kijken. Daar leer je ook veel!
Succes!
Ik vind het namelijk best leuk om te doen

dan komt het vast goed Appelflapje schreef:Ik vind hem niet echt geslaagd, hoe oud ben je? Alleen als je onder de 12 bent vindt ik hem goed, anders? Beter kijken helpt al een stuk hoor...!!!
haha
ik open er even een nieuw topic over.