[tek] 1ste pastel paarden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

[tek] 1ste pastel paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 11:42

omdat ik voor m'n kerst pastelkleurtjes heb gehad, moest ik ze toch eens uitproberen.
ze trekken echt nog op niets! ik heb ook niet heel goed tot in detaill getekend toen ik de paarden tekende, omdat ik eerst de "kleurenmengelingen" moest onder de knie krijgen, dus ze zijn maar heel vlug vlug gemaakt.

maar hier komen ze
ps: de hafllinger heeft gele manen ik ben gebroken wit aan zoeken

Afbeelding
Afbeelding

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 11:43

Wat Leuk, ECHT MOOI

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 11:55

hm, ik vind ze niet zo wauw. de neus van de haf is te dik, er zit haast geen detail in, en de manen is gewoon 1 vlak bij die haf, net of ie net als bij mensen, gewoon lang blond haar heeft.
bij de 2e vind ik het stukje tussen het oog en neus mooi! mooie kleur ook! de 2e vind ik het mooist

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:12

Ik vind ze ook niet zo mooi. Oke het is je eerste keer pastel maar je kan beter. En als je enkel pastelpotloden hebt kan je beter ook krijtjes kopen. Omdat je met enkel potloden helemaal niet zo fijn kan werken.
Het contrast mag wel een stuk omhoog. Nu ziet het er allemaal wel wat flauwtjes uit. Dus met pittigere kleuren werken.
En er mag ook wel wat kleurverschil in de vacht. Net zoals bij je potloodtekeningen echt gewoon schaduwen met licht en donker. Succes.