[vrh]©L&L Dagboek van de Tweeling

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vliendertje

[vrh]©L&L Dagboek van de Tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 16:47

Hier ons verhaal.. ( Lorie en Nonixjuh ) over een Tweeling. We schrijven allebij zoveel als mogelijk over 1 persoon ( Lorie als Suus ik -Maaike ) Het is moeilijk om over te gaan van Maaike tot Suus en van Suus tot Maaike, dus verwacht niet te veel.. Hier ons eerste stuk, we wachten af hoe jullie het vinden! Wij hebben ook een site gemaakt, waar het als er weer een stuk af is word geplaatst zodat wij niet elke keer 1500 woorden hoeven te schrijfen. Je kan het daar volgen, maar als je het spannender vind om in 1500 woorden te lezen, dan kun je het hier ook lezen. De site is: www.verhalenbundel.mysites.nl
( ik hoop dat je het snapt.. )
Veel plezier..

Citaat:
‘Liefdagboek.
Het is vandaag 31 december, en ik heb er helemaal niet aan gedacht dat het morgen alweer 1 januari is. Wat gaat de tijd toch snel.’

Schreef ik op in mijn dagboek. Ik zat voor het raam, op de vensterbank. Ik had de verwarming aan gedaan, zodat ik een lekkere warme kont kreeg. De gordijnen had ik ook los gedaan, ik vond dat vuurwerk wel leuk. Zelf was ik er alleen een beetje bang voor. Vooral de gedachten dat je ineens een hand kwijt bent, of een van mijn ouders.
Ik schreef weer verder:

‘Ineens van 2005 naar 2006! Nou ja, nu over vandaag. Ik ben vandaag (zoals gewoonlijk) weer naar cowboy heen gegaan. Hij was super vrolijk. Waarom? Ik heb geen idee. Toen de buurjongens vuurwerk gingen afsteken, sprong hij er ineens vandoor. Zijn halster schoot af, en Cowboy ging ervandoor. Toen ik zijn naam zei, kwam hij weer in een rustig drafje naar mij toe. Hij vertrouwde mij, en ik hem. Daarna heb ik hem nog even gereden. Hij liep mooi rond, en ik kon alles met hem. Hij schrok niet meer van de rotjes, soms een sprongetje maar als ik zijn naam rustig zei, werd hij ook rustig. ’ Ik stopte met schrijven, Suus riep me. ‘GA NOU EENS VAN DIE VERWARMING AF EN HELP ME!’ Riep ze. ‘En, waarmee zou ik jou moeten helpen dan? Je kon toch alles zo goed alleen?’ Zei ik, waarna Suus haar haren opstak.’Ik wil Rohan rijden.’ ‘Ja en? Ik ben nu druk. En moet ik dan jou paard opzadelen? Mooi niet.’ Zei ik.

‘Pff, mijn zus weer. Ze moet altijd wat van me. Maaike dit, Maaike dat! Nou, ik ga maar weer eens. Ik ga nog even naar koetje toe, nog even belonen voor wat hij deed vanmiddag. En misschien stap ik nog even met hem rond. Doeg liefdagboek, Ik lees ooit nog wel eens in je, maar nu is het tijd voor een nieuwe.
Kus Maaike’

Ik klapte mijn dagboek dicht en pakte mijn jas. Ik liep daarna naar buiten. Cowboy hinnikte naar mij. Ik liep naar hem toe, en begon aan een lekkere borstel beurt.

Suus begon ook aan haar dagboek:

‘Liefdagboek,
Het is vandaag de 31ste dat betekent dat ik vanavond eindelijk weer een uit kan, dat betekent dat Maaike vanavond de stallen mag doen. Ag ik heb al vaker gezegd dat ze tegen papa moest zeggen dat ze het niet leuk vind, dan huurt hij heus wel een groom of zo voor haar in. Net als bij mij voor de wedstrijden.
Ik ga vanavond met `de groep` mee naar City we gaan lekker feest vieren.
Ik moet nu zo even snel Rohan poetsen (bah) en opzadelen en dan even flink trainen.
De vorige wedstrijd deed ze de wissel echt voor geen meter en ik heb al tegen papa gezegd dat als ze zo doorgaat ik een nieuw paard wil.

Gisteren vroegen mijn vrienden nog of Maaike niet geadopteerd was omdat ze zoon raar kind is. Ze loopt bijna de hele dag in die vieze spijkerbroek van haar en heeft haar haren nooit mooi opgestoken.
Niet dat dat haar mooier zou maken of zo, ze blijft vreemd.
Ik moet nog een paar maanden wachten en dan kan ik lekker naar de paardenopleiding.
Ik ben volgens de intake een van de hoogste van de klas. Dat vind ik echt niet vreemd want ik kan gewoon heel goed rijden.
Ik heb gisteren nog een nieuw jurkje gekocht en nieuwe mascara want ik moest bijpassende make-up hebben voor oud en nieuw namelijk lila!
OW wacht even mijn telefoon gaat af’

`hey Ben!, hoe gaat het? Jaa natuurlijk mag jij mij vanavond ophalen! Ik had nog niks afgesproken hoor! Om 20.00? ja hoor is goed ik zie je vanavond!`

Dat was ben, hij is z’n lekker ding! Ik geloof dat hij mij ook leuk vind! Dat kan natuurlijk ook niet anders.
Maargoed ik ga nu even snel rijden en dan met Ben mee.

Tot volgens jaar,
Suus

‘MAAIKE!! MAAAIKKEEE!!’ Riep Suus. ‘Jaaaa??’ Zei Maaike, die achter Cowboy stond. ‘JE ZOU ROHAN TOCH KLAAR MAKEN? TRUT! Pff.. nu moet IK mij weer vies maken aan die knol.’ Riep Suus arrogant. ‘Doe zelf ook eens wat! Het is jou paard, niet de mijne. Oja, en wie is hier nou de trut?’ Zei Maaike en ging weer verder met poetsen. Suus pakte een borstel, en poetste er één keer overheen. Daarna legde ze haar nieuwe roze dekje op haar paard. Daar boven op nog een bontje. Ze ‘gooide’ haar nieuwe dressuur zadel erop en deed haar nieuwe singel eraan. Ze stak haar haren over nieuw op en deed mooie licht roze bandages om Rohan’s benen. Toen ze daarmee klaar was, Deed ze haar witte handschoentjes aan en liep naar de bak. In de bak stapte ze op en begon meteen met draven. Inrijden deed ze nooit. Dat is alleen maar tijd verspilling!

Ondertussen was Maaike klaar met poetsen, en deed Cowboy weer zijn deken om. Daarna zette ze hem op stal, en gaf hem nog wat hooi. ‘Slaap lekker jongen, en tot morgen.’ Zei Maaike, en ze gaf hem een kus.
‘GATVER!’ schreeuwde Suus. ‘IEL jou raak ik NOOIT meer aan! Een kus op de bek van een paard.. Bah Bah Bah.’
Zei ze, en liep arrogant weg. ‘Pff, wat een kreng..’ zei Maaike, en schudde haar hoofd, waarna ze Cowboy nog een kus gaf, en naar binnen liep.
Binnen pakte ze een stuk kerststol en ging op de bank liggen.

‘Ja, Ja! Nee joh gekkerd! Haha, hoe kom je erbij! Ja, hou ook van jou.. Doei! Ooh, wacht! Ik kan je niet missen.. ja? Is goed! 5 minuten? Oké, Doei! Hou ook van jou.. Haha Doeg lieverd.’ Maaike kijkt geïrriteerd om ‘WAT?’ Maaike schut haar hoofd en gaat er verder niet op in, ‘Ooh je bent jaloers hé Maaike’
Suus staat op en trekt Maaike van de bank, ‘maak nu hier die boel schoon! Ben komt zo’ Commandeert Suus. ‘Waarom ik? Jij hebt die troep gemaakt! Oh, en waarom komt Ben? Het is oudejaarsavond! Je weet dat dat van pap niet mag. ‘NOU EN! Ik mag alles.. Zei Suus en ging naar boven om zich op te maken.
Maaike zuchtte een keer, en ging toch maar aan het opruimen. Het moest toch gebeuren. Ze zoog nog even stof, ‘zo vind ik het wel genoeg’ .
Maaike ging weer op de bank zitten, en keek tv. Naar een tijdje kwam haar vader thuis. ‘MAAIKE DOE IETS’ schreeuwde hij. ‘Ik heb net opgeruimd pa, ik heb de paarden gevoerd; wat moet ik nog meer?’ Zei Maaike met een rustige toon. ‘Wat dacht je van: Koken?’ ‘Pap, we eten vandaag pizza, weet je nog?’ Zei Maaike. Haar vader schudde ja, zette zijn koffertje weg en pakte koffie. Hij ging aan tafel zitten werken.
‘Pff, wat een werk..’ dacht Maaike met een diepe zucht.. ‘Altijd werk werk werk.. alsof er niks anders te doen is!!’
Haar moeder kwam nog geen tien minuutjes later thuis. ‘Maaike pak je even een biertje voor me? Ik heb dorst. NU!’ zei ze meteen, waarna ze haar man een kus gaf . ‘Waar is Suus nu weer dan?’ zei ze op een kattige toon. ‘Ow die is zich boven aan het optutten voor Ben’ Haar vader keek boven het werk uit ‘En wie mag dat wel zijn dan?’ ‘Dat is die leuke jongen van dat nieuwe bedrijf op het industrie terein!’ zei haar moeder. ‘Ik ben blij dat in ieder geval een van onze dochters het leven serieus neemt’ en ze keek verwijtend naar Maaike.
Maaike ging er maar niet op in ‘Ik ga even naar boven kijken hoe het met Suus gaat!’ en ze vlucht in een sprintje naar haar slaapkamer.

’Liefdagboek,
Daar kom ik weer aan, het gaat hier fout in huis! Ik wil het jou nog even vertellen, voor ik naar mijn nieuwe dagboek heen ga..
Als eerste: Suus. Dat kreng! Ze denkt dat ik haar slaafje ben of zoiets. Maaike dit, Maaike doe dat! Grr.. Woedend word ik ervan.. WOEDEND! Wat moet ik met haar aan? Naar haar gaan luisteren? Mooi niet. En dan haar paard. Hij is gewoon verpest door haar! Ik wou dat ik even alleen kon zijn, alleen op deze wereld.. Nou ja alleen; Met cowboy en jou.
Oja, en dan mijn ouders. Wat een *** wicht, en wat een ***man. ‘Ik ben blij dat in ieder geval een van onze dochters het leven serieus neemt’ Pfff.. Hoe komt hij er bij!? En dan weer; Maaike dit, Maaike doe dat.. GEK word ik ervan.. GEK!! Nou, ik ga maar weer eens weg.. Dit is echt de laatste keer dat ik in jou heb geschreven als het goed is.. en anders heb ik geluk!
Groetjes, een wanhopige+gekke+woedende Maaike. =(‘

Maaike liep naar beneden, en ging op de bank zitten. Toen ze net 2 sec. op de bank zat: ‘Maaike haal even biertje voor me, heb nog meer dorst’ zei haar moeder, die voor zich al 4 lege flesjes bier had staan.
Maaike zuchtte en gehoorzaamde haar moeder, want anders kreeg ze problemen. Ze haalde een flesje voor haar moeder en vluchtte naar buiten en ging bij cowboy zitten. Na een half uurtje ging ze maar naar bed. Het was wel 31 december, maar vuurwerk afsteken deden ze toch niet aan. Suus ging uit, pa en ma aan het werk en ik? Ik ging maar slapen.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 16:49

Nou ik ben benieuwd!

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 16:52

Oja, site is nog niet klaar.. Komt nog..

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 17:00

Nu is de site wel klaar!

bakstertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 18:51

leuk verhaal vooral zo doorgaan..

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 20:51

Niemand?

paardjuhsz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:31

Leuk verhaal..
Ga maar lekker door.. ik blijf het lezen

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 00:08

Ik ook. En idd heel leuk.

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 00:39

Ik volg ook, super verhaal!

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 12:21

wij hebben bijna 1500 woorden, dus een nieuw stuk komt snel..

bliksempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:58

ik vind het ook een leuk verhaal en wacht op het nieuwe stukje

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 20:04

Er komt gouw meer, lorie heeft een schijf stop ( ze weet echt niks meer ) en zij is het laatste dat wat moet schrijven voordat we het kunnen plaatsen..

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:19

leuk verhaal zeg.. het grappige is dat Ikzelf heet Suzanne (Suus) en een hele goede vriendin van mij heet Maaike

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 16:21

hahaha, jij bent toch niet zo verwend he..

horsiej

Re: [vrh]©L&L Dagboek van de Tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:30

Het is echt een superleuk verhaal!
Meer...Meer...Meer...Meer

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:52

erg leuk verhaal. ik ga het volgen.

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:03

Ik ook volgen!

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 19:33

Meer? Oke dan.. voor deze 1ne keer.. ( komt zo.. )

Vliendertje

Re: [vrh]©L&L Dagboek van de Tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 19:39

Citaat:

Het is half 4 `s ochtends Maaike schrikt wakker, ‘Wie is daar?’ Maaike is helemaal klam en besluit even naar beneden te gaan. Ze loopt de trap af en dan ziet ze daar iemand op de grond in een hoekje zitten de persoon huilt en Maaike wil weten wie het is. Ze knipt de lamp aan, de gedaante springt op en draait zich om ‘Maaike wat doe jij nog op?’ zegt een kattige stem.
‘ow ben jij het, nou ik schrok wakker.. en umz’ stamelt Maaike.
Maaike kijkt recht in het gezicht van Suus ‘je um… mascara is uitgelopen’
‘ja nou en! Ik ga slapen tot morgen en ik wil wel uitslapen dus doe wel zachtjes! Want anders..’

De volgende morgen gaat om 10.00 uur de wekker van Suus af, ‘ik dacht dat jij uit wilde slapen?’ zegt Maaike geïrriteerd. ‘klopt maar ik moet zo even snel rijden en dan heb ik een date met Ben’ Maaike draait zich weer om ‘Je doet wel een beetje zach..’ Maar voor dat Maaike de zin heeft uitgesproken staat de radio al hard aan op 3fm. ‘Maaike wil jij even opstaan en Rohan alvast zadelen, met het gele setje’ ‘Nou eigen..’ ‘Maaike schiet eens op! Ik moet zo weer weg hoor!’

Maaike gaat naar beneden in haar ochtend jas en begint maar met het poetsen en zadelen van Rohan.

Liefdagboek,

Gisteren avond ben ik met Ben uitgeweest naar City, ik dacht dat het heel gezellig zou worden maar Ben was helemaal niet zoals hij is als ik alleen met hem ben. Hij was heel handtastelijk en begon zomaar met een ander meisje te zoenen!
Ik ben toen naar buiten gegaan, ik zat al een zoon 20 minuten buiten en toen kwam er een jongen aan! Hij was heel knap en vertelde mij dat hij net gedumpt was door zijn vriendin. Ik vertelde mijn verhaal en zo raakte we aan de praat. Hij heeft mij getroost en we hebben onze msn adressen uitwisselt. Stiekem hebben we ook nog gezoend.. Ooh wat zoende hij lekker, dat had hij vaker gedaan!! Ik ga hem vanmiddag toevoegen en ik hoop dat hij er ook is zodat we een afspraakje kunnen maken!

Maargoed over Ben, ik kreeg vannacht een sms van hem dat het hem spijt en dat hij mij terug wilt en dat ik de enige ben die goed genoeg is voor hem.
Ik heb hem terug ge smst dat ik hem niet meer hoef omdat ik hem niet kan vertrouwen.
Toen kreeg ik een sms van hem terug dat ik een vieze slet was en dat hij me nog wel een keer kwam opzoeken.

Ik ga nu zo even snel Rohan trainen en dan ga ik lekker de hele dag op de computer wachten tot die leuke jongen online komt.

Groetjes Suus.

‘Hé Suus.. Wat was er nou?’ Vroeg Maaike aan Suus, die net aan kwam lopen. Suus greep Rohan uit Maaike’s handen en negeerde Maaike. ‘Alsjeblieft…..’ Zei Maaike zachtjes en besloot om naar Cowboy te gaan. ‘Hee jongen! En een Happy new year!!’ Riep Maaike, terwijl ze hem een knuffel geven. Cowboy gaf een luid gehinnik en ging weer verder met eten. Maaike liep naar haar kast. Ze viste er een paars halster uit, een poets kist haar veelzijdigheids zadel en een donkerblauw setje. Dat stond het mooiste staan bij hem. Cowboy was een Vos. Ze vond de naam Cowboy gewoon leuk en was niet alleen voor bonte western paardjes vond Maaike. ‘Kom jongen, vandaag gaan we oefenen voor de wedstrijd! Er is een wedstrijdje voor mensen zonder startkaart, dus dat is handig! Ons eerste wedstrijdje Cowboy dat zou je vast leuk vinden!’ Praatte Maaike tegen Cowboy. Maaike deed cowboy een halstertje op, en leidde hem naar de poetsplaats. Ze begon hem lekker de poetsen en Cowboy stond er heerlijk te genieten. Toen ze klaar was, deed ze hem het dekje op en daarna het zadel. Ze deed de singel om en pakte het hoofdstel. ‘MAAIKE SCHIET EENS OP! Dat geteut met die pony, je bent al 2 uur bezig!!’ Zei Suus die aan kwam lopen. ‘Ik doe het rustig aan. Ik heb liefde voor mijn paard.’ Zei Maaike. ‘Schiet nou maar op’ Commandeerde Suus. Maaike deed de gespjes van het hoofdstel dicht, en pakte haar cap en een zweepje. ‘Kom Koetje! Wij gaan lekker rijden.’ Zei Maaike en leidde Cowboy naar de bak, waar ze meteen opstapte. Toen ze had ingestapt, begon ze met alles wat ook in haar proefje zat. Na een uurtje hard te hebben gewerkt, begon Cowboy te zweten en is ze maar gaan uitstappen. Maaike zweette al veel eerder, maar dat is goed voor ze. Toen ze goed had uitgestapt, gooide ze Cowboy een deken op en zadelde hem af. Toen Cowboy op stal stond, kreeg hij muesli en een paar wortels. Maaike haalde nog wat hooi en gaf Rohan en Cowboy alle bij een kwart baal.
‘Dag lieverds!’ Zei Maaike nog even en liep naar binnen. Toen zag ze Suus achter de computer zitten, maar was bezig in haar dagboek. Maaike pakte een glas Eisthee en ook één voor Suus. ‘Alsje..’ Zei Maaike en gaf Suus het glas vol met Eisthee. ‘Dankje maar nu weer weg. Ik ben even druk’ Zei Suus. ‘Mag ik op de computer? Jij bent toch bezig met je dagboek’ ‘NEE EN NU OPHOEPELEN!’ Schreeuwde Suus. ‘Miaaaauw Miaaaaaauw’ Zei Maaike grinnikend ‘Doe niet zo kattig.. ik ga boven wel.’ Zei Maaike. Toen ze boven de computer aandrukte, pakte ze haar dagboek en sloeg hem open. De computer had zich ondertussen al opgestart. Maaike deed meteen msn aan. ‘PING PING PING’ deed haar computer. ‘Pfoe, zo populair ben ik ook weer niet!’ Zei Maaike. Ze opende haar eerste gesprek. ‘Hee Maaike! Kan ik nog een keertje bij je langs komen? Ik mis je sletje..’ las Maaike. ‘BAH daar is die viezerd weer nee, eens een EX altijd een EX’ dacht Maaike en blokkeerde de jongen. Ze opende een nieuw gesprekje. ‘Maaike wil je even mijn glas vullen met Eisthee? Oja, ik mis de koekjes.’ Las Maaike bij het gesprek van Suus. Maaike zuchtte een keer en ging maar Eisthee halen. ‘He Hee daar is ze eindelijk’ Zei Suus, en rolde met haar ogen. ‘De volgende keer mag je zelf pakken!’ Zei Maaike. Ze vulde het glas van Suus met Eisthee en pakte koekjes. Daarna nam ze het Eisthee pak mee en liep naar boven. Ze ging weer achter de computer zitten en deed haar Dagboek open. ‘Oja, ik moet een nieuwe hebben!’ Zei Maaike en deed haar dagboek dicht. Ze legde het op haar kast en pakte een nieuwe. Ze deed hem open en begon erin te schrijven;

‘Liefdagboek
Het is vandaag 1 januari en het jaar begint al slecht.. Oja! Ik zal mij even voorstellen;
Ik ben Maaike Veenstra, ben 14 jaar en heb een paard; Cowboy. Mijn hobby is daarom ook Paardrijden en in mijn Dagboek schrijven. Ik heb een irritante, kattige en kakkerige zus Suus. Mijn ouder zijn altijd weg. Mijn vader doet altijd aan zijn werk, zelfs als hij thuis is. Hij heeft nooit vakantie, wat hij ook niet wil. Mijn moeder is ook altijd aan het werk, maar als ze thuis is zit ze op haar luie reet TV te kijken met een Biertje. Trouwens, bij mijn vader gaat er ook altijd wel een biertje in. Ze commanderen mij allemaal dus daarom kan ik soms wat bladzijdes gaan uitscheuren hier. Maar niet getreurd: je hebt toch geen pijn.
Vandaag heb ik nog even Cowboy gereden. We hebben getraind voor de A S wedstrijd. Wij hebben geen startkaart, maar op die wedstrijd mogen toch alleen maar mensen komen zonder startkaart.
Het ging super.. Meer heb ik niet te vertellen dus ik ga maar
Ajuus XXX De slaaf MAAIKE!’

Maaike liep naar beneden en ging op de bank liggen. Ze zag Suus schrijven;

Liefdagboek
omdat we een nieuw jaar zijn begonnen ook weer een nieuwdagboek daarom stel ik mijzelf even voor.
Ik ben Suus, ik ben 14 jaar ik heb een kwpn-er van 5 jaar genaamd Rohan, het is een vos merrie van Gribaldi en de vader van hara moeder is Naturel.
Ik heb niet zo heel veel boeiende dingen te vertellen nu omdat ik zo naar Alex ga, hij is mijn nieuer vriendje en hij is heel leuk!
ow daar komt hij al aan (ik hoor de auto tuteren)
daag veel liefs Suus

Suus klapt haar dagboek dicht en trekt haar jas aan, Ze loopt richting de deur en ziet een lelijke jongen ernaast zitten. ‘Wat doet hij daar?’ Vroeg ze. Alex gaf Suus nog zoen. Ze stonden 2 minuten in elkaar armen. ‘Mijn vriend.. wist je dat niet dat ik gay was?’ ‘EIKEL! EN IK HEB NOG MET JE GEZOENT.. WAAROM? WAAROM?’ schreeuwde Suus, en liep stampvoetend naar de deur.’Sorry, maar ik wou het eens met een meisje proberen en..’ zei Alex, maar kwam niet verder. Suus liep het huis weer in. Ze sloeg de deur dicht en liep naar haar kamer. ‘Vieze h*mo IIEL ik had gewoon gister met hem gezoent! Bleeh!’ Zei Suus, en liep naar de badkamer om haar mond te spoelen. Ze deed dat wel 30 keer en trok daarna nog een vies gezicht. Na dat, pakte ze geld uit het potje en stapte op de fiets om ontsmetting spul te halen.

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 20:14

hahaha, ben benieuwd hoe het verder gaat.

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 10:59

Misschien wel helemaal verkeerd..

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:53

Leuk verhaal!
Ben ook benieuwd naar het vervolg

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:50