Verhaal: Een geboren wereldster !!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Cunna

Verhaal: Een geboren wereldster !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:04

Nav een droom die ik vanacht heb gehad. Kan ik een uitgebreid verhaal typen.

Een geboren wereldster

Jaren geleden toen niemand mij nog kende.
Ik speelde altijd lekker in de tuin met vriendinnetjes, de meesten die mij kende vonden me raar en sloten me buiten.
Toen ik 5 jaar werd vonden mijn muziekale ouders het tijd voor een blokfluit en een beetje zangles.
Zo gezegt zo gedaan ik mocht als jongste meisje al een echte blokfluit spelen. Voelde me best goed en zingen ging me nog beter af als praten.
Maar ja helaas na een flinke keelontsteking werd ik zo ziek rond me 7de dat ik niet meer wou zingen. Me ouders spoorde me toch aan dus ik ging het toch maar doen. Ik werd ouder ze zeiden zelfs dat ik wijzer werd en talent had.
Ik als 7 jarig meisje geloofde daar weinig van dus ging gewoon door met mijn dingetjes. Ik leerde pony's kennen van een vriendin haar papa was boer dat vond ik zo leuk dat ik ook paardje wilde leren rijden.
Ojaa jullie weten nog niet hoe ik heet mijn naam is : SARAH
Dus ik [sarah] ging heel voorzichtig naar mijn mama en papa toe om het te vragen. Helaas het mocht niet probeer het netjes te houden maar het leek wel of ze mijn lichaam wouden beschermen voor vuil.
Ik ging door met blokfluitles,zangles en mocht eindelijk op dansles. Vond het wel vreemd dat ik niks anders mocht maar ja ik accepteerde dat maar.
Ondertussen aantal jaren later was ik alweer 11 jaar ja de tijd ging hard mijn school ging goed en had ook al aantal audities gedaan.
Men zei dat ik een geboren wereldster was natuurlijk geloofde ik daar weinig van want zou een meisje van 11 jaar nu al het talent hebben van madonna ?? Nee sara gelooft daar niet in.
Zei ging zelf met veel zin door en vond dat ze zelf al beter was geworden dan aantal jaren geleden.
Haar ouders waren inmiddels allerlei dingen aan het regelen maar sarah was meer bezig met haar school. Ze moest en zou een 9 of 10 halen lager nam ze geen genoegen mee.

En wat vinden JULLIE moet ik verder gaan ?????

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:09

van mij mag je doorgaan!

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:17

een vervolgverhaal moet minstens 1500 woorden hebben. Kijk even in de regels van CB.
*TeMt

Mieke_Cunna

Re: Verhaal: Een geboren wereldster !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:21

Zei ging zelf met veel zin door en vond dat ze zelf al beter was geworden dan aantal jaren geleden.
Haar ouders waren inmiddels allerlei dingen aan het regelen maar sarah was meer bezig met haar school. Ze moest en zou een 9 of 10 halen lager nam ze geen genoegen mee.
Soms lukte het haar niet dan maar in de herkansing proberen.
Op een dag kwam ze thuis met een 10 voor muziek haar ouders helemaal blij en gaven haar de keus of ze door wou gaan met de dingen die ze nu deed. Sarah zei: ja mama dat wil ik en papa als ik bekend word blijf jij me dan steunen ??

Ik was helemaal blij kon eindelijk me eigen keuze maken wat wel belangrijk is want zoiets moet uit jezelf komen dacht ik. Vriendinnen vonden mij raar worden en negeerde mij vriendjes had ik niet geen tijd voor. Ben vrijwel altijd alleen maar vind dat niet erg geniet er wel van.
Ik werd 14 ben zo blij gewoon het getal 14 zo fijn. Kreeg kadootjes van familie en vrienden van me ouders. Kinderfeestje hoefde ik niet allemaal onzin. Denk of zeg niet dat ik eenzaam ben of mensenschuw want heb op jonge leeftijd besloten geen mensen mens te worden.
Het was een heel mooi jaar leerde nieuwe mensen kennen en ook een nieuwe school, muziek had mijn voorkeur maar dat was logisch voor mij vind ik. Ik aantal jaren op de middelbare school, ik werd puber leerde dingen ontdekken en wist niet dat dit zo'n vage periode in me leven zou zijn.
TODAT : Als examen feest zochten ze mensen voor een musical ik twijfelde geen moment en gaf me op. Was reuze blij toen ik hoorde dat ik mocht meedoen maar met mijn portfolio had ik weinig kans van afwijzing had immers ongv 9 audities gedaan.

NOG STEEDS VERDER GAAN ???

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:21

Je verhaal bevat niet genoeg woorden, het moeten er minimaal 1500 zijn.
Ik TeM even.

EvelijnS

Re: Verhaal: Een geboren wereldster !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:22

Misschien heb je het niet gezien, maar je verhaal voldoet dus niet aan de regels.
Ik zie niet in waarom je door zou gaan, dat kun je beter doen als je daadwerkelijk genoeg woorden hebt, vind je niet?

Mieke_Cunna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:23

*zet maar op slot dan*
Zoek wel een ander forum waar ik het wel gewoon mag neerzetten.

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:28

Zigomar17 schreef:
*zet maar op slot dan*

Of je schrijft gewoon nog even door.
1500 woorden per keer overtuigt van iets meer kwaliteit dan steeds van die stukjes met nog geen 100 woorden die niet afgemaakt worden (daarom is die regel ingevoerd).

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:05

Mooi verhaal, alleen let op de leestekens.
Leest wel zo fijn.
Maar verder goed verhaal hoor.

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:45

Ik denk dat je dit naar ene uitgever moet sturen, GENIAAL!

pietpiraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:46

Ik vind het niet zo'n pakkend verhaal.
Sorry

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 22:36

Natasja91 schreef:
Zigomar17 schreef:
*zet maar op slot dan*

Of je schrijft gewoon nog even door.
1500 woorden per keer overtuigt van iets meer kwaliteit dan steeds van die stukjes met nog geen 100 woorden die niet afgemaakt worden (daarom is die regel ingevoerd).

en daarom dus ook een slotje.