[Verhaal] Droom?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lottejulia

[Verhaal] Droom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 11:47

Ik schrijf wel eens verhalen, meestal voor school, ik zal er nu een keertje 1 hier neerzetten. Zeg maar wat je er van vind!
Dit verhaal heet: Droom? en heeft 324 woorden.

Het was avond. Ik zat alleen op de bank en de tv stond aan. Er begon net een programma wat ik wou zien toen ik iets hoorde. Het geluid kwam van boven. Ik verstijfde en mijn hard ging sneller kloppen. Er was niemand thuis en het konden de buren niet zijn want die waren op vakantie. Ik voelde mijn telefoon in mijn broekzak trillen en haalde opgelucht weer adem. Ik nam heel vrolijk op, maar het bleef stil aan de andere kant van de lijn. Na een paar keer ‘Hallo’ gezegd te hebben hing ik op en stopte de telefoon weer in mijn broekzak. Op dat moment ging de huistelefoon. Ik durfde eerst niet op te nemen maar deed het toch, het was vast mijn moeder. Het was haar niet maar een vriendin van school. Ze moest iets vragen over het huiswerk wat we hadden opgekregen. Toen ik het aan haar uitlegde ging mijn mobiel weer. Ik haalde hem uit mijn zak en liet hem van schrik vallen, het was het zelfde nummer waardoor ik net was gebeld. Ik liet hem een paar keer overgaan en raapte hem weer op. Ik drukte op de uitknop en precies op dat moment werd er aangebeld. Nu werd het echt raar. Ik liep met de huistelefoon en mijn mobiel in de hand naar de deur en deed hem heel voorzichtig open. Ik stak mijn hoofd om de hoek van de deur maar er was niemand. Snel deed ik de deur weer dicht. Vast belletje trekken. Toen ik me omdraaide stond daar opeens een lange man in een regenjas. Ik durfde niks meer te doen en hielt de telefoon stevig vast. De man bewoog niet en zei ook niks. Toen werd ik wakker op de bank. Ik had alles gedroomd en het programma wat ik wou zien gemist. Maar toen ik op mijn mobiel keek zag ik dat ik was gebeld. Het zelfde nummer als uit mijn droom…

xXLiekeXx

Re: [Verhaal] Droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:06

wauw eng,, maar wel spannend en boeiend geschreven,, je moet door gaan,, !!!

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:08

wooow spannend
echt zkr dooorgaaan!!

linzzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:08

spannend hoor

maar je verhaal meot minstens 1500 woorden hebben

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:17

Je verhaal voldoet niet aan de regels voor verhalen op CB.
Een verhaal moet minimaal 1500 woorden bevatten, kijk voor meer informatie in dit topic:
viewtopic.php?f=68&t=209238

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 15:04

spannend verhaal.

Veseosunce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 15:07

Ik TeM Wel even...

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 15:11