Nieuwe regel op CB?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nieuwe regel op CB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 17:48

Waarschijnlijk heb ik iets gemist, maar is het nu zo dat je maar 1 topic per week mag plaatsen op CB? Ik ben al een tijdje niet op CB geweest, kwam er vandaag wel weer en zag dat toch redelijk wat topics zijn gesloten met als reden 'meer dan 1 topic per week'. Ik heb de algemene Boktregels er nog eens op nagelezen en ook de regelsticky van CB hierboven, maar kan daar helemaal niets over terug vinden.

Hoe zit dat precies en waar is het terug te lezen? Ik stel de vraag maar hier omdat het over dit forum gaat, maar als je inderdaad maar 1 topic per week mag openen op CB, dan staat dit hier dus illegaal want ik merkte deze regel pas op toen ik hier al net een ander topic had geopend...

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 17:50

Ik las ergens een keer 1 topic per dag (houdt ook lang niet iedereen zich aan). 1 per week lijkt me erg stug... zou wel heel rustig worden dan. Er zijn wel wat nieuwe regels gekomen de laatste tijd... maar ik weet ze niet uit mn hoofd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 17:53

Even een voorbeeldje:
viewtopic.php?f=68&t=509312

Een topic dat door een moderator op slot is gedaan met de mededeling 'max. 1 topic per week'.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:02

ja, dat las ik ook al en vroeg het ook al af waarom 1x per WEEK, dat is wel erg weinig, misschien heeft ze een foutje gemaakt, kan iedereen overkomen

fouten maken is menselijk

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:04

Ik denk dat Lielle er even niet met haar hoofd bij was, want de nieuwe regel is 1 topic per dag. Foutje, geeft niks.