...en nog een columnpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

...en nog een columnpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 09:10

Citaat:
Lieve mensen,

Het mannelijke brein is en blijft voor mij een waar mysterie. Het is raadselachtig hoe het werkt en hoezeer ik ook mijn best doe ze te doorgronden, ik snap er werkelijk waar geen jota van.

Bij een bepaald type man is het is de kunst om bepaalde woorden angstvallig te mijden. Hoe “harder” je “to get” bent, hoe interessanter voor het manvolk.
Goed, je mag dus als vrouw vooral niet laten blijken dat je iemand leuk vindt want dan geef je elke minieme kans tot toenadering die er nog was, de genadeklap.
Een bepaald type man blijkt heel andere woorden te horen dan de woorden die wij uitspreken.
Bijvoorbeeld bij de zin “ik vind je leuk”, hoort een man: “wil je met mij trouwen, mij eeuwig trouw blijven en veel, heel veel kindertjes met mij maken?”
Bij het woord: “afspraakje”, hoort een man “ik wil samenwonen en wil niet dat je ooit nog een blik werpt op andere vrouwen”.

Het type man wat ik hierboven beschrijf is het gevaarlijkste type man. De zogenaamde “bindingsangstman”.
Dit type houdt van aandacht van verschillende vrouwen, wil zich graag geliefd voelen maar krijgt het spaans benauwd bij de gedachte alleen al aan de woorden “samen” en “relatie”.
Mannen van dit type verschuilen zich graag achter de diagnose “bindingsangst” en zo wordt het vastgestelde ziektebeeld te pas en te onpas gebruikt. Zodra iemand te dichtbij komt roept hij dat hij lijdt aan bindingsangst als ware het een zwaar besmettelijke ziekte en verwacht hij ook dat jij, als vrouw, je onmiddellijk uit de voeten maakt om maar niet besmet te worden.
Als ware oorlogsheld gaat hij vervolgens de kroeg in met zijn (al evenzeer zo besmette) vrienden, zichzelf op de borst slaand omdat hij weer een “vijand van zijn vrijheid” heeft weten uit te schakelen.

Dus dames van Nederland: spot u een dergelijk type, geef dit dan aan bij de landelijke “bindingsangstman-meldlijn” en help voorkomen dat andere vrouwen hun tijd verdoen aan dit type. Vergeet een gedetailleerd signalement evenals woonplaats en jachtgebied niet te vermelden.

Bij voorbaat dank!

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 09:14

Haha prachtig verhaal!
Ga zo door met die verhalen maken!

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 09:15

Hey thanks! ja af en toe gooi ik er ééntje op bokt

fransje23

Re: ...en nog een columnpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:48

en jawel het is al weer een leuke column. Goed gedaan hoor

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 13:14

Hihi en jij weet nog waar het op slaat ook he Fransje?
Best wel een lekkere uitlaatklep, zo'n column!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 13:56

superleuke column weer

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 16:01

Inderdaad, hartstikke leuk..
Moet je ook even naar die vent sturen

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 17:36