[tek] Lienta

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi21

[tek] Lienta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 21:57

Zo, de nr 2 alweer van mijn to-do-lijstje .
Dit keer een portretje van Lienta voor RoOmy.
Scannen/verkleinen/uploaden heeft t wederom geen goed gedaan, hij is nu ook wat donkerder geworden.
Originele formaat is A4 .

Waar ik bij de volgende opdracht wel op mag letten is t paard in t midden te plaatsen. Ik heb ergens n gebrekje: ik kan t midden van t papier niet vinden!
Het bakstukje hangt iets te laag, volgens mij lijkt daarom t bitje niet helemaal op de juiste plek te zitten..
Lienta heeft n aparte pluk achter dr oren! Ik weet niet of dat kleurverschil stoort met de rest van de (zwarte) manen maar dit vond ik zo leuk aan dit paardje. Erbij getekent dus .

Afbeelding

En de foto die ik ontving van RoOmy:
Afbeelding

Tips zijn altijd welkom!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:05

Ik vind t wel knap gedaan. Het lijkt zo in 1e instantie een echt levend paard (om t zo effe uit te drukken)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [tek] Lienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:07

Knap gedaan hoor! Voorlopig doe ik het je niet na in kleur
Vind alleen de lichte rand links onder de manen een beetje vreemd. Voor mijn gevoel zou dat of zelfde kleur als de hals moeten zijn of een klein tintje donkerder maar niet lichter...? misschien?
Dat lichte plukje vind ik niet storend.

Daihyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:35

Ik vind de lichtplekken rond de ogen erg grillig van vorm. Het is net of het hoofd een beetje vervormd.
Het effect wat je heb als je iets ziet in een strak wateroppervlak en je er een steentje ingooit. Je krijgt dan van die rimpels.
Misschien beetje vaag uitgelegd

Verder vind ik het erg mooi! Vooral de manen en het bakstuk zijn super gelukt!

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:31

Vind hem mooi .
Ook goed hoe je de flits uit z'n ogen heb gehaald en de hals erbij gemaakt.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 07:31

Erg mooi hoor!! Alleen dat bit lijkt iets te hoog te zitten .. !! Maar je zei zelf al dat daat door dat bakstukkomt

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 07:35

errruuugg mooi!!!! knap dat je een stuk hals erbij heb kunnen tekenen. maar toch klopt er iets niet, hoewel het wel een paard is qua uiterlijk. ik denk dat het gewoon door de flits komt! en niet door jouw tekening. nogmaals, ik vind 'm echt prachtig!!! ook weer met al die glimmers in z'n huid

begin je nu met de mijne?

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:07

Briljant. Ik vind dat je dat toch zo mooi kunt! Hoewel ik snap wat mijn voorgangers bedoelen, vind ik dat je dit paardje helemaal mooi geblinged hebt! van een fletse flitsfoto een prachtige blitstekening! Ik vind de plasticiteit in deze echt superb, net als de glans als een ... in de manenschijn.... geen aanmerkingen *schudt nee* nee..

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 09:41

Hihi iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Lontje: maar onder aan de hals zie je ook n "lichtstreepje", dus ik denk dat de flits iets van onder is gekomen? T bovenstukje van de hals is wat dikker (bij meeste paarden ) dus die zou dan ook wat licht moeten vangen?
Misschien ist iid wel helemaal fout, maar Lienta zag er zo grauw uit met donkerbruin daar.. of ik houdt teveel van kleur?

Amanda: ik zie wat je bedoelt . Op t origineel lijkt t grillige wat minder maar nu ik m vergelijk met de foto zie ik dat die lijntjes iid wat fijner hadden gemoeten.. Volgende keer maar opletten .

smeetjoew: maar wat klopt er dan niet?
Nee, nog ffkes geduld hebben: jij bent nr 5 op mijn lijstje . Dan heb je nog even de tijd om door te twijfelen welke foto je getekent wil hebben!

SilverStorm: haha ik bling paarden! Ga ik de volgende "pimpen" !
Mijn volgende opdracht is n fjordje, dus volgens mij kan ik daar weinig bling aan toevoegen.. alhoewel?

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:50

de tekening is mooier dan de foto

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 14:56

Héél mooi gedaan!
Van zo´n slechte foto heb je echt een heel mooi plaatje gemaakt!
Wat ik alleen jammer vind is dat het oog toch een beetje ´leeg´ is. Komt omdat het een flitsoog is natuurlijk, maar misschien kun je er nog een klein lichtpuntje of glansplekje inzetten, dan lijkt het net wat mewer uitstraling te hebben.

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 15:02

elanor: bedankt voor de tip!
Ik had via Pb al te horen gekregen dat t lichtpuntje best met gewoon wit mag, ipv t grijs dat ik nu heb gebruikt. Zal bij t volgende paardje eens proberen .

Ik zie ook dat Mijnalbum net problemen heeft met de database..
Dat zou "zo snel mogelijk opgelost worden", ik hoop t maar!
Vandaar dat jullie de tekening en foto even niet zien, dus niet met zn allen gaan roepen dat de foto's t niet doen!

RomyFellow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:27

Naomi echt waar super bedankt!!.. Vindt de tekening ontzettend mooi!

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 17:22

ik heb nog eens eventjes een paar minuten zitten kijken naar de fot en tekening... want ik zei dat er iets niet helemaal klopte *kijkt weer*
en ik zie nu niks meer
ik vind je tekening mooier vind dan de foto gewoon super!!!

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 11:54

smeetjoew schreef:
ik heb nog eens eventjes een paar minuten zitten kijken naar de fot en tekening... want ik zei dat er iets niet helemaal klopte *kijkt weer*
en ik zie nu niks meer
ik vind je tekening mooier vind dan de foto gewoon super!!!

Hihi Esmee op dreef!
Maar als je er wat aan ziet, gewoon zeggen hoor! Dan maak ik niet dezelfde fout bij de volgende tekeningen .

Kleiine_Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 14:11

Wow mooi gedaan hoor ik zou willen dat ik ook zo goed konm tekenen als j0u ,, * Klapt

Mandy92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 16:10

hihi ik dacht dat die tekening de foto was:)

Mri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:26

Ik vin d het echt een super tekening.
Denk idd dat het bitje raar zit door het bakstuk, maar dat lichte plukje irriteerd me niet hoor je ziet het niet echt! ook niet storend.
Erg mooi!