Sorry. Vind de foto's niet mooi. Veel zijn onscherp of scheef, er zitten overbelichte delen in of zijn te donker. Bij sommige foto's was het mooier zonder de lichtjes van de kerstboom erop. Het idee is leuk, maar de uitwerking minder. Ook de copyright en/of teksten mogen wat minder opvallend, ze storen soms..
Vind ze niet zo mooi... Kerstboom lichtjes storen me, evenals het gerimpelde appeltje. Copyright mag minder opvallend, en de teskt op de laatste staat te ver naar onder en past niet bij de sfeer van de foto
Ik vind ze ook niet mooi. Je copyright stoort echt verschrikkelijk (ik vraag me eigenlijk af waarom je een copyright erop hebt? (niet aanvallend bedoeld hoor) ) De onderwerpen zijn onscherp, teveel overbelichte of onderbelichte delen en de achtergronden vallen te veel op bij sommige.
Whahaha, Roos, dat appeltje, dat kan wel een anti-rimpelcrempje gebruiken Vind de 2e (jammer, onscherp, maar dat is al gezegt) de beste. Omdat: 1) is overbelicht 3 + 4 + het bierglas en het achtergrondlicht storen mij. Maare, keep on going!