[mijn verhaal] verdwenen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bokkiej

[mijn verhaal] verdwenen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 20:19

hier een verhaal , ik weet de regels!
maar het kan niet precies 1500 regels zijn!!

Leo en Chantal hebben al bijna een maand verkering. een vriendin van chantal heeft haar gekoppelt met Leo. Chantal was al smoor op hem. En nu eindelijk verkering! Ze doen heel veel samen. en op een dag gebeurde er iets vreselijks.

Leo en Chantal waren de hond aan het uitlaten toen oppeens er een man uit de bosjes sprong. Hij was erg woest en was erg op hol geslagen. Hij greep Leo en trok hem mee de bosjes in, Chantal was een eind weg gerend en dacht de Leo haar gevolgd had. toen ze eindelijk ver genoeg was, keek ze verbaast om haar heen?? 'Leo??? LEO!!! Waar ben je?'ze keer rond en zocht, maar ze vond niks. Huilend Schreeuwde ze duizend keer: 'Waar is Leo!!' Toen ze weer terug liep hoorde ze iets in de bosjes. Half snikkend. Oppeens schrok ze, ze voelde een hand bij haar voet, en keek, maar toen oppeens werd ze de bosjes in getrokken. een stem schreeuwde dat ze een slet was, en ze voelde een harde klap, niet een gewone, het was geen hand, het was een stok, haar ogen draaiden en ze kon het niet meer houden, ze viel neer.

'mam!1'hoorde ze iemand zeggen,'mam!! Chantal is weer wakker!!kom snel!'. Chantal keek op en zag alles draaien. Na een tijdje zag ze wie het was. 'lianne!!, wat doe ik hier?'Schreeuwde Chantal. 'Rustig Chantal, ik ben je zus! je bent in het ziekenhuis, een paar mensen hadden je gevonden in een braamstruik.' Toen kwam hun moeder binnen, ze huilde. Van blijdschap omdat ze weer wakker was. 'ik,...Mam! wat is er gebeurd? waarom lig ik hier?'Zei Chantal. 'Rustig meis, we weten alleen dat je met de hond weg was en mensen zagen je met Leo lopen. Maar leo is spoorloos. De mensen in onze stad zijn een zoektocht gestart, maar nog niks.' Chantal zuchtte. Ik kan me het nog wel herrineren. Er sprong een man uit de bosjes, helemaal op hol geslagen en woest. ik rende weg, en ik schreeuwde waar is leo, toen ik terug liep werd ik de bosjes in gesleurt. en toen kreeg ik harde klappen, van een stok ofzo. maar ik hoorde nog een Stem. NEE schreeuwde die stem in paniek. volgens mij was die stem leo, maar ik kon niks uitbrengen en toen weet ik niet meer wat er is gebeurd.' haar moeder luisterde aandachtig en zei: 'je lag in de bosjes en Leo niet. Waarschijnlijk is hij meegenomen door die verschrikkelijke man. maar rust maar even uit, morgen mag je mee naar huis. dan zoeken we het wel uit meis. ik kom morgen weer.'maar voor ze dat zei viel ze weer in een diepe slaap.

Midden in de nacht werd er op de deur geklopt. haar adem stokte, ze schrok, ze dacht dat het de enge man was. toen hoorde ze een stem:'mag ik even binnenkomen??' het was een vrouwlijke lieve stem. 'zo laat??'. de vrouw klonk een beetje driftig:'mag ik nog binnenkomen of hoe zit het?'. ze schrok, maar ze durfde niet nee te zeggen. 'ja hoor, mevrouw'. De deur werd langzaam geopend. oppeens zag ze iets glimmen. 'Uit je bed en ga op de grond liggen'' riep een boze stem, het was niet meer de lieve vrouwelijke stem maar een hatelijke vrouwenstem. Dit kon niet! dacht ze, dit is toch niet de andere kidnapper??. ze klom uit bed, zakte door haar knieen. halverwege voelde ze iets tegen haar hoofd, iets kouds'. ze keek omhoog. 'Niet doen, liggen en veroer je niet!' riep de hatelijke vrouwenstem. toen haalde ze het koude ding van haar hoofd. 'wou je misschien weten wat dit was?'zei de vrouw.'ja zeker?? ik zal het ligt even aandoen.'riep ze met een schijnheilig stemmetje. Chantal knipperde met haar ogen door het felle licht. de vrouw hield haar het ding voor. Ze deinsde achteruit maar het was al te laat. *boem* een harde knal schoot in haar arm. 'Och meiske, deed het zeer? moet ik je even troosten?' riep de stem alsof ze medelijden met haar had. 'Nee, ga weg! laat me alleen!'riep Chantal uit zonder na te denken. 'zo zo, Grote mond? daar hou ik niet van.'riep de boze vrouwenstem. en ze schoot, maar dit keer niet raak, ze schoot door het raam. het raam was gebroken. de vrouw pakte een touw en bond die om de armen en toen een ander touw voor de voeten. 'ww..wwaa..wattt dddoe jjee???'trilde de stem van Chantal. 'gaat jou niks aan!'riep de boze ste'm.'ik heb geen zin om naar jou te luisteren dus mond stil!'. toen viel er een doodse stilte. er werd een doek voor haar ogen gedaan en ze kreeg een doekje in de mond. langzaam voelde ze haar ogen zwaar worden. ze vocht er tegen maar ze was in een diepe slaap gevallen.

toen ze wakker werd zat er een man en een vrouw tegenover haar. de man die haar bewusteloos had geslagen en de vrouw van die nacht. ze wachtte op wat de man en de vrouw te zeggen hadden maar ze keken alleen naar haar. toen na een doodse stilte knikten ze naar elkaar toe. ze stonden op en pakten haar vast. 'meelopen!'riep de man. toen werd ze voor een spiegel gezet. 'dit lelijk beest ben jij! niet te geloven he?'zei de vrouw. toen werd ze meegesleurd. ze kwamen in een kamer met vieze stoffige spinnenwebben. de man liet haar los en de vrouw hield haar stevig vast. de man rolde een kleed weg en trok een kelder deurtje open. de vrouw liep naar de deur met chantal. 'kan je nog traplopen? of gaat dat nog een beetje moeilijk'. Chantal hoorde het en probeerde te lopen. maar ze kwam geen stap vooruit. 'nou ja, dan maar niet,'en ze duwde chantal er in. en met een pijnlijke smak viel ze op de grond.

toen keek ze naar boven maar het luik was al dicht. ze kroop en voelde op de muren of er ook lichtknoppen waren. Toen eindelijk had ze een lichtknop gevonden. ze klikte hem aan en toen sprong het licht aan. ze keek om haar heen met knipperde met haar ogen.
ze rilde van de kou. maar toen ze aan het licht was gewend, zag ze in de verte een man, maar die had ze nog nooit gezien. hij was helemaal bedekt met kleren, en je kon zijn hoofd ook niet zien. ze rilde ervan en ze probeerde op te staan. de man bewoog niet. maar ze wist het zeker, dat daar een man was! Dus zocht ze naar Leo, "Leo!!! Leo!!" schreeuwde ze, maar ze kreeg geen antwoord, intussen voelde ze iets kouds. ze keek achterom, en het was die man, maar ze kon zijn hoofd niet zien, en toen riep de man "wat moet je hier?? wat kom je hier Doen??". Chantal deinsde achteruit. "ik..ik.."stotterde ze. "ik weet het niet" Schreeuwde Chantal uit angst. De man keerde zich om en liep ergens heen. en de lichten gingen weer uit. Ze voelde de kou, maar was er niet van bewust. Ze voelde haar in de steek gelaten. niemand gaf om haar. Ze was gewoon zomaar weggegooid als een stuk vuilnis.
Ze werd als vuil behandeld. Toen ging ze met moeite staan. Ze voelde rond de muur. Niks te vinden. Oppeens hield de muur op. ze viel bijna voorover. Ze liep voorruit. en voelde weer een muur. Dus volgde ze de muur. nu had ze de lichtknop weer gevonden! ze deed hem aan. Eindelijk. alle lichten in de kamer sprong aan. ze keek rond. Dit was een andere kamer. Een veel vriendelijkere kamer. Veel vrolijker. Maar zo voelde ze zichzelf niet. Ze was koud, voelde zich misselijk en had knallende koppijn door die stokslaag. Ze herrinerde die dag nog dat ze in het ziekenhuis lag toen Leo weg was. Haar moeder zei dat alles goed zou komen en dat ze veilig was. Nou, daar was niks van waar. Die avond liet ze die aardige mevrouw binnen. midden in de nacht!! wie komt er nog zo laat binnen?! Daar had ze niet in moeten trappen. Maar hoe wist ze dan dat ze in dat ziekenhuis lag en al helemaal in welke kamer ze lag? Ze schrok van die gedachte. Maar... de enigsten die dat konden weten was haar familie. maar zo waren hun niet! Dat zouden ze nooit doen!! toch??

p.s: heel belangerijk voor mods: ik weet echt niet meer hoe het verder moet, dus ik ga nu even wat bedenken, en dat is dan het laatste stuk, dus please zet er geen slotje op mods!!!!!!

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:38

Goed verhaal. Ook heel spannend. Let een beetje op de Hoofdletters. Voorderest heel goed. Ga zo door.

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:48

Spannend verhaal! Je bent goed opweg. Ik wacht op het volgende stuk Succes!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:18

Ga door ga door!!!

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:43

1500 regels? 1500 woorden toch?