Ik schreef een brief en die is ook een beetje gebasseerd op de song !
Het is de eerste keer dat ik iets schrijf en het zijn gewoon mij gevoelens ! Commentaar is altijd welkom maar blijf vriendelijk !
Citaat:Hallo schat,
Ken je me nog ? Ik ben dat kleine meisje die je de naam ‘ Paljas ‘ gaf. Herrinner je je nog onze gesprekken samen ? We hadden regelmatig een babbeltje. Vooral als we met z’n tweetjes waren. Denk je nog veel aan me ? En aan onze gesprekken ? Ik allesinds wel ! Ik hoop je ooit nog weer te zien.. en dat je goed zit daar.
Ik pink een traan weg met die vinger waar jij steeds op knabbelde. Ik ruik je, ik voel je en ik mis je zo...
Ben je daar ? Hoor je me ? Kan je me zien en voelen ?
Daar gaat weer een traan en een beeld van ons tweetjes. Toen ik je voor het eerst zag was ik op slag verliefd op dat snoetje en dat is nog niets veranderd.
’k Heb een nieuw vriendje, weet je. Oh wat zie ik hem graag ! Babbelen doen we niet veel
Waarom was je zo stout ? Waarom wou jij over iedereen de baas zijn ? Dan waren we nu nog steeds beste maatjes. Ik kijk naar een foto, nog een traan ...
Vergeef me, ik deed niets om je te latenblijven, zei niets waardoor je bleef. De werkelijkheid is zo anders dan onze dromen. Ik weet niet waarom je weg bent, weg en zonder mooi afscheid. Weer een traan. Ik sluit mijn ogen enbeeld me in dat je hier bent... wat prachtig !
Je blijft altijd in mijn gedachten. Er gaat geen dag voorbij of ik pink een traan voor je weg.. en die foto van jou in de woonkamer.. Ik kijk er iedere dag naar. Jij waakt over me.
Ik moet je laten gaan schat ! Tot gauw ! ‘k Mis je zo ‘Jasjuh’
-xxx- Uw Tineke
xx tiney

en slechts 9 reacties ..
Wel heel mooi. K krijg het er koud van...