[comptek] Always in my heart - Droomi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

[comptek] Always in my heart - Droomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 21:41

Een tekening die ik op de computer heb gemaakt van mijn ex-paard, Domi. (droom + domi = droomi, vandaar de titel)

Ik weet dat de rug een beetje te recht is en dat er wat andere dingen niet kloppen.. :T Maar goed... Domi die door de (paarse O_o) wolken rent met wat rook enzo.

Afbeelding

In het groot: http://img457.imageshack.us/img457/1770 ... rge9gy.jpg

Talisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:43

ah wat lief.. Mooi gedaan!

Cleetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:44

ik vind het gewoon weg geweldig de lucht is ook ontzettend mooi, en de kleuren netjes op elkaar afgestemd

**als je je verveelt mag je er ook wel 1 voor mij maken (kijkt lief)**

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 21:48

Haha, helaas Cleetje, ik heb op het moment een fulltime baan (40 u) + overuren (is een project wat voor het eind van het jaar af moet, betaalt beter dan wat ik wrs in de toekomst krijg dus daarom wil ik nu zoveel mogelijk werken!), commissions/opdrachten die ik nog af moet maken voor mensen, mijn online strip die ik moet bijhouden... Opgaveformulier invullen voor studie, én portfolio (wil illustratie gaan studeren...) klaarmaken. Is een van mijn mindere werken de laatste tijd (iig had hij mooier kunnen zijn, had hem mooier in gedachten . en mijn gedachten zijn vaak vrij reëel...), maar de enige paard-achtige... Oh, en óók nog 'n paard! (maar die staat momenteel kreupel te wezen.... )

Maar goed, heb het op het moment dus smoordruk met van alles, anders had ik er misschien wel een willen maken... Sorry!

heidiLOVER

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:55

Vind hem echt heel mooi
Dat zou ik nou nooit kunnen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 23:03

Geweldig! Met welk programma heb je dit precies gemaakt? En in hoeveel lagen heb je het gemaakt? Ik vind het resultaat erg indrukwekkend en als dit een van je mindere werken is, dan wil ik de rest wel eens zien!

Ik vind je paard erg mooi gedaan, ook met de schaduwen en highlights, hoewel die soms op een wat aparte plek lijken te zitten (de schaduwen doen het lijken alsof je paard een erg ingevallen, magere rug boven zijn buik heeft). Het enige wat ik aan de achtergrond kan bedenken is dat de egaal blauwe sterrenlucht misschien iets te simpel of monotoon is voor het paard en de wolken ervoor. Als je daar ook nog iets van 'verfstreken' of vleug in doet wordt hij nog mooier. Hoe lang ben je hier trouwens wel niet mee bezig geweest?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 23:17

mooi! Het heeft wel wat! Paard komt er mooi uit zo met die achtergrond!

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:33

Ik vind hem heel mooi! Jammer dat de verhoudingen niet helemaal kloppen. Maar hij is echt lievig!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:44

Ik vind hem echt super !! Echt waar

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:15

gaaf gedaan zeg,
echt heel leuk!

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 22:12

Ik heb het met adobe photoshop CS gemaakt. Voor paard = ongeveer 4 lagen (outlines, manen/staart kleur, lichaam kleur, oog), een laag per kleur (eerst deed ik de schaduw altijd op 'n andere laag maar nu ben ik er achter dat je ze kan locken, dus dan kan je niet meer buiten de lijnen van je laag gaan met schaduwen. ^_^). En de achtergrond ongev. 5 lagen (lucht, sterren, wolken, rook achter paard, rook voor benen van paard langs). Als ik iets heb met veel versch. kleuren krijg je vanzelfsprekend veel lagen.. ^^; Ik geef ze altijd namen zodat ik ze makkelijk kan terugvinden.

Ik heb een gallery op http://punkyfox.deviantart.com... Daar zet ik de meeste dingen die ik op de computer maak wel neer (en af en toe foto's)