[Foto] 2 keer zwart-wit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jettie

[Foto] 2 keer zwart-wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 15:16

Afbeelding
Deze foto heeft iets wat me aanspreekt. Maar het is 'm nog niet helemaal. Er klopt iets niet.

Afbeelding
Deze spreekt mij minder aan. Maar ik post hem er toch bij, ik ben benieuwd naar jullie meningen.

joortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:19

Mooie foto die eerste
alleen jammer dat je de foto niet helemaal recht op de rug van dat kindje en die man hebt genomen.
denk dat hij dan nog mooier was

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:21

bij de eerste vind ik eht jammer dat verderop ook nog mensen lopen, en die tweede spreekt mij ook niet echt aan

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:43

heele mooie foto's!!
foto1; ik denk dat de mensen weg moeten en de rook, zegmaar dat ze alleen zijn, zo zie ik het... want het is een rustgevend plaatje en dat is het nu niet helemaal, de rook en mensen moeten weg en dan is ie helemaal PERFECT!!
foto2: de kleuren lijken te veel op elkaar, het wordt nu zegmaar een beetje een ''zootje'' je ziet door de bomen het bos niet meer.. ( )
ik vind wel dat ie heel mooi in het midden is genomen en de horizon super recht is!

verder SUPER foto's!!!
ga zo door

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:55

Bij de eerste foto is het vooral de brug die me stoort, Je had beter de eerste paal helemaal op de foto kunnen zetten of weg kunnen laten en ik had het mooier gevonden als de planken van de brug evenwijdig lopen aan de rand van de foto.

De tweede vind ik niet bijzonder, ik denk dat deze in kleur meer effect zou hebben.

Miss_Monet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:45

smeetjoew schreef:
heele mooie foto's!!
foto1; ik denk dat de mensen weg moeten en de rook, zegmaar dat ze alleen zijn, zo zie ik het... want het is een rustgevend plaatje en dat is het nu niet helemaal, de rook en mensen moeten weg en dan is ie helemaal PERFECT!!
foto2: de kleuren lijken te veel op elkaar, het wordt nu zegmaar een beetje een ''zootje'' je ziet door de bomen het bos niet meer.. ( )
ik vind wel dat ie heel mooi in het midden is genomen en de horizon super recht is!

verder SUPER foto's!!!
ga zo door

Daar ben ik het mee eens.
Maar wel hele leuke foto's!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:57

Wauw, mooie fotos hoor
Denk dat het bij die eerste mooier was geweest als die mensen achter die man en dat kindje weg waren gweest en de tweede foto vind ik wel mooi maar hij spreekt me niet echt aan

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 18:04

Okee, thanks voor de reacties.

Genee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:53

Erg mooi die eerste! Hij spreekt me erg aan. Jammer dat er nog mensen verderop lopen, maar het onderwerp en de compositie zijn beautiful.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:13

De rook op de eerste foto is juist wat mij stoort.. Als dat er niet zou zijn was hij sprekender.. Foto twee vind ik iets te gewoontjes. HIj zou idd met andere kleurstellingen wat meer hebben.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:00

Die eerste is echt erg mooi.
Mij spreekt ie ook aan, maar ik weet ook niet waarom.