Dit is een verhaal van een vriendin van mij, en ik zou het voor haar op bokt zetten, dus vandaar! Zelf is ze ook op bokt begonnen, maar ze weet nog niet hoe alles werkt, dus zet ik het begin er even op.
Elizabeth
Katy het eerste kind van Sharon was net geboren, toen Sharon het verschrikkelijke nieuws hoorde. Haar man had geprobeerd haar ouders te bellen, om het goede nieuws te vertellen, maar hij had geen gehoor gekregen. Hij bleef maar proberen, maar er nam niemand op. Na een hij een halfuur, gaf hij het op. En ging hij weer naar zijn eerste dochter.
Na een paar uur in het ziekenhuis gelegen te hebben, mochten Sharon en Katy naar huis. Thuis aangekomen stond de politie voor de deur. Sharon en haar man schrokken zich rot! De agenten vroegen of ze mee naar binnen konden, om het nieuws te vertellen. ‘Natuurlijk’ zei Sharon. En ze leidde de agenten mee naar binnen. ‘We hebben slecht nieuws voor U’ begon de grootste agent. Gespannen met Katy op haar arm luisterde Sharon naar het verhaal van de agenten. ‘De paardenfokkerij van uw ouder is afgebrand’. Sharon schrok zich dood! ‘En haar ouders’ vroeg haar man. Uw moeder is onderweg naar het ziekenhuis overleden en uw vader is op de fokkerij overleden. ‘E..en de paa…paarden?’ Stotterde Sharon. Uw vader heeft geprobeerd alle paarden te redden, maar de brand verspreidde zich te snel, het strooien dak kwam naar beneden. Uw vader heeft een pasgeboren veulen kunnen redden. U is zelf gestikt door rook.
Willen jullie zeggen wat jullie er van vinden ?