Sorry, ik vind 'm niet zo mooi. Naar mijn idee klopt de verhouding kop - nek niet helemaal, het oog is nogal klein en leeg. Maargoed, oefening baart kunst
Okee, oren groter en ogen spreekender Maar heeft iemand tips voor de manen en schaduwen? Ik probeer beiden zo goed mogelijk na te tekenen maar het lukt echt niet.
Je kunt proberen niet te vegen maar je potlood wat zachter en harder op het papier te zetten. Dan krijg je ook lichter en donker en het ziet er mooier uit. Vegen wordt vaak zo 'vlekkerig'. Verder ben je wat vorm en gelijkenis al een eindje op weg. Gewoon lekker blijven oefenen!
Hallooo!! Qua vorm vind ik 'm wel mooi gelukt, maar de rest vind ik wat minder. Misschien moet je 'm helemaal inkleuren met lichtgrijs en daarna met donkerdere tinten de schaduwen doen. Misschien is ie dan wat sprekender. Suc6!
Bedankt Ik ga dat zeker proberen, misschien met deze en anders met de volgende. Ik heb nu alle potloden van B9 tot H6 dus grijze potloden genoeg Heeft iemand van jullie toevallig scans of foto's van zij tekening, stap voor stap?