Ik heb hem ruim 2 jaar gehad, samen met mijn moeder. Alleen de laatste tijd had mijn moede er geen plezier meer in. Het ging niet meer met rijden en aan de hand begon hij haar in de maling te nemen. Ze vond het niet leuk meer en heeft besloten hem te koop te zetten, zoals sommige misschien gezien zullen hebben bij EA. Ik begrijp het wel maar vind het ontzettend moeilijk want ik had geen problemen met hem en zou wel verder met hem willen gaan. Ik heb het er best moeilijk mee en zal eerlijk toegeven dat er heel wat tranen vloeien de laatste tijde, maar het zij zo.
Vandaag had ik mijn laatste privéles en morgen heb ik mijn laatste wedstrijd met hem, in Oud Beijerland. Het is heel stom, want bij alles wat je doet denk je: dit is waarschijnlijk de laatste keer. Morgen is gewoon de laatste keer dat ik hem onder het zadel heb, dat voelt heel vreemd. Er zullen vast wel meer mensen zijn die dit gevoel kennen en ik kan voor de rest alleen maar hopen dat ze dat gevoel nooit hoeven te kennen. Ik ga in ieder geval mijn best doen om onze laatste rijdag samen zo bijzonder mogelijk te maken voor beiden!
Maandag gaat mijn moeder nog een keer rijden en dinsdag gaan we hem losgooien en lekker vrij geven.