De foto's zijn wel al van deze zomer, maar ik wil ze toch eens laten zien.
De kwaliteit van de foto's is door het uploaden flink achteruit gegaan. Het formaat van foto's 6 en 7 (geloof ik) is anders omdat die anders te groot waren.
In de buurt van Killarny ergens, in (de buurt) van een Nationaal Park. De foto's aan de zee zijn ergens aan de Atlantische Oceaan of het St. George Kanaal gemaakt.
De dieren en alle bloemen behalve de lelie zijn in een Wildlife park en de bloementuin die erbij hoort getrokken, was echt heel mooi, die dieren zaten gewoon in een wei, met houten omheining er rond, en voor de mensen nog schrikdraad. Behalve de cheeta's enzo dan. Die hond-achtige dieren liepen daar gewoon los rond. Er was toen ook een aap ontsnapt.
Haha, zwijg maar, dat vindt mijn vader ook al. Die wilt er zelfs na zijn pensioen naartoe verhuizen. Ik vind Ierland ook wel mooi, maar om er naartoe te verhuizen?
Ierland ziet er inderdaad mooi uit, vind de 2e wel wat hebben. Volgens mij had je de ISO wat hoog staan aangezien ze wat korrelig zijn, door het uploaden kan het vrijwel niet komen aangezien imageshack inprecipe geen kwaliteit vermindert