graag commentaar,,,,
niet echt denderend maar toch het was een proef tekening
En de paardje die ik getekend heb , hij is nog niet helemaal af , de aders enzo moeten er nog in getekend worden
dit is diva trouwens van Bokker Sammie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
siënalover schreef:ik vind het paardje wel mooi en lief ben beniewt hoe die er uit ziet als je hem hebt afgemaakt
het oog spreekt me niet zo aan vooral door die slingerlijn er om heen en ik iets meer in kleuren het zijn nou nog alleen lijntjes maar voor de rest wel de goede vorm te pakken
Amethyst schreef:Ogen zijn 1 van de moeilijkste dingen om te tekenen. Probeer goed te kijken hoe een oog in elkaar zit, kijk waar alle schaduwplekken zitten, waar ieder onderdeeltje van het oog zit, de verhoudingen enzovoort. Kijk anders of je aan een boekje kunt komen, iets als gezichten tekenen ofzo, daar staan waarschijnlijk wel tips in.
Over het paard: probeer ook daar nog beter naar het voorbeeld te kijken. Het is nu nog te, uh.. hoe zal ik dat eens zeggen, 'doods'. Begrijp je wat ik bedoel?
Ook om paarden te leren tekenen zijn wel boekjes in de handel die dit duidelijk uitleggen. Is zeker wel de moeite waard!
Succes verder! Je tekeningen zijn overigens niet slecht hoor, maar ik weet zeker dat je veel beter kan!
Bronko schreef:ja ik weet het ook van me zelf dat ik het beter kan , heb eens een shetlander getekend , en die is super geworden zal morgen hem even op zoeken , ik heb een stappen boek om een paard te tekenen , maar ik ben vergeten te melden dat ik dit paardje in 5 min getekend heb , dus eigenlijk een beetje te snel , maar toch omdat ie zo snel gemaakt is vind ik hem super gelukt , en ja precies ogen zijn best wel moeilijk , durfde het eerst ook niet aan maar dacht nu moet het eens gebeuren
Amethyst schreef:Bronko schreef:ja ik weet het ook van me zelf dat ik het beter kan , heb eens een shetlander getekend , en die is super geworden zal morgen hem even op zoeken , ik heb een stappen boek om een paard te tekenen , maar ik ben vergeten te melden dat ik dit paardje in 5 min getekend heb , dus eigenlijk een beetje te snel , maar toch omdat ie zo snel gemaakt is vind ik hem super gelukt , en ja precies ogen zijn best wel moeilijk , durfde het eerst ook niet aan maar dacht nu moet het eens gebeuren
In 5 minuten getekend? Ja, dat kan je zien...
Vind niet dat je zoiets op Bokt had hoeven zetten, bedoel, dan kunnen we allemaal onze tekeningetjes in 5 minuten tijd gemaakt wel op Bokt zetten en dan zie je door de bomen het bos niet meer... JammerHad dan even gewacht tot je 'm verder uitgewerkt had.
Amethyst schreef:Lijkt me duidelijk wat er aan veranderd moet worden, denk dat je dat zelf ook wel weetMaar goed, bij deze discussie gesloten
Amethyst schreef:Lijkt me duidelijk wat er aan veranderd moet worden, denk dat je dat zelf ook wel weetMaar goed, bij deze discussie gesloten
suziej schreef:Amethyst schreef:Lijkt me duidelijk wat er aan veranderd moet worden, denk dat je dat zelf ook wel weetMaar goed, bij deze discussie gesloten
Jaa, mee eens. Vind dit meer tekeningtjes die je in groep 5/6 maakt. Sorry
suziej schreef:Amethyst schreef:Lijkt me duidelijk wat er aan veranderd moet worden, denk dat je dat zelf ook wel weetMaar goed, bij deze discussie gesloten
Jaa, mee eens. Vind dit meer tekeningtjes die je in groep 5/6 maakt. Sorry