Wie heeft deze camera? Ik zou graag weten hoe hij is, en voorbeeldfoto's Het liefst stilstaand, macro en bewegend. Ik was op zoek naar een DX 6490, maar die is niet meer leverbaar volgens de fotozaak Dit was het beste alternatief volgens hun!
ik heb zelf pas een kodak gekocht die hier heel veel op lijkt qua kunnen ed. ik heb alleen 3 dingen meer op dat ronddraaidingetje staan, voor de rest klopt hij helemaal qua megapixel en zoom ed, als je wil stuur ik je wel foto's
JAAAA!! eindelijk iemand die het zelfde probleem heeft ik neem de kodak DX6490 daar niet van maar ik zit toch stiekem eventjes te twijfelen tussen die 2... maar je kunt je kodak DX6490 toch kopen op internet , of in een andere fotozaak.... ik wil ook graag foto's zien van de kodak Z740..... !
Hier in de buurt zijn ze er niet meer En ze kunnen die ook niet bijbestellen via kodak. Op internet (waar ik gekeken heb) staat ook dat ze uitverkocht zijn...
je kunt gewoon kijken bij google, dan tik je in: ''kodakDX6490'' en daar staan allerlei sites.... ik heb er zoveeeelll bekeken dat ik niet meer weet welke sites maar uhm.... www.bol.comwww.digicamshop.nl ....
Kodak EasyshareZ700 en die maakt echt super foto's!! en niet al te duur, voor als je het ook leuk vind om filmpjes met geluid te maken. maar het is een idee!! paar voorbeeldjes van foto's die ik heb gemaakt!: