Die Sierlijke Letter N? Zou dat een lettertype kunnen zijn? Dat je een sierlijk lettertype opzoekt? Zal eens kijken of ik iets sierlijks kan vinden....
Ik ben ook op zoek naar iemand die iets wil ontwerpen ik weet wat ik wil, maar kan jammergenoeg niet tekenen . Het is trouwens iets wat ook te maken is met fotoshop ... Mocht iemand interesse hebben, mag die me pben ... natuurlijk ben ik bereid daarvoor te betalen!
NimueBuddy: als ik jou was zou ik eerst op zoek gaan naar een lettertype waarvan je de N mooi vind. Er zijn zoveel lettertypes te vinden, daar zit er altijd wel één bij die je mooi vind (denk ik) en dan kan je daarna vragen of iemand er de planten bij wil tekenen.
ik wil best iets tekenen, maar dan moet je zelf een lettertype zoeken, en wil je grote bloemen, kleine bloemen, hoe groot moet de tattoo zijn ? en wat voor bloemen ?
Ik heb dus een N gevonden van het lettertype Vivaldi. Nou kan ik heb dus niet groot openen op mijn computer. Als iemand dat wel met word kan doen heel graag.
elanor ik heb je gepbt. ==> ze zijn harstikke mooi maar niet wat ik zoek