Hooii.. Jaimi en ik (CountrYgurl en JustBepr0ud dus:P) hadde een beetje lol de een was ete.. en toen de ander drinken hale hebbe we even een gedichtje gemaakt we zijn echt beste vriendinne voor altijd kunne niet zonder elkaar
komt ie
Sanne eet haar eten voor kort.. en dan komt JaimY als monster uit der bord Ze eet al het eten van Sanne op.. maar kYk uit want daar komt Sanne's vader : HOPHOP!! Hy pakt JaimY vast maar JaimY begint te huilen Dan maG ze gelukkiig blYve zonder te ruilen Daar Gaan JaimY en Sanne hand in hand voor altyd bY elkaar in dit kouwe land
haha dat was die van jaimY
wY lope hand iin hand door het land saampjes de beste niet te peste je hebt een dik probleem want wij zijn niet alleen je krijgt ons niet uit elkaar we hore voor altYd bY elkaar dit is niet voor eve maar voor ons hele leve.. Jaimi, jY en iCk,, gaan door tot onze laatste Snik best friend for live !
Als je hier serieus commentaar op wilt, zou ik maar eens beginnen het gedicht in ABN te schrijven. Als je hier geen serieus commentaar op wilt, zou ik het niet op [CB] neerzetten