Deze gedichten heb ik over tijds geschreven voor verschillende doeleinden die erbij staan.Dans met magie: Voelde me eenzaam en vast in m'n fantasieDans met de wolkenDans met je vrijheidDans met de magieDans met de blijheidDe elvenstrijders roepenDe magiërs sprekenMagie wil je ontmoetenHier is het tekenWat simsalabimWat hocus pocusEen sunfje van van allesEn dan! focusHoor je het nietHet roept luidVoel de magieen de elvenstof op je huidTemidden van bergenvan dorpen en bomener wordt gefeestje bent toch gekomenDans nu met ons meeDans in gratieDans met de tovenaar en de elfDans met de magieElvis: Twee jarige hengst die het leven moest laten doordat twee pezen helemaal doorgescheurd warenElvis. Kleine dappere held.Super trotse manJe speelse koppie zei altijd:Kijk! wat ik allemaal kanKleine oortjesBijdehandte grote ogenZo vriendelijk en liefdevolToch heeft het niet gemogenNooit kunnen laten zienDat je alles konWat iedereen van je verwachtteAlles wat je overwonTelt nu niet meer meeIn ons geheugen geprentAls een grote allemans vriendAls een hele echte ventVoor mij was jij de winnaarJe deed zo hard je besten dan komt er zo'n idiootdie alles verpestNu ben je er niet meerJe bent er klaar voorVoor de oversteekGa maar doorGa door de poortnaar de andere zijdeNaar eeuwige vrijheidNaar de grote groene weideFlyer: Voor m'n grote vriend flyer een enorme dapperheidHe knows no fear He's not affraid A born champion is how he's made He'll never fail He'll never stop He'll never quit He'll never drop He'll never let you down Not even in the end He'll be with you Like a true friend After a while When it's time He'll steal your heart like he stole mine After years of loyalty of laughter of his royalty He will run He will run for us all He will run Because he will never fall Once more he'll run Once more on his way to heaven Taggerty: voor het paard waar ik het meeste respect voor heb en ooit zal hebben zie profiel voor meer informatieYour dark brown skinYour beautiful faceYour will to winYour will to raceYour caracter of goldYour fine lineYou too will get oldAll just takes timeKiller instinctBorn for the thrillYou're so destinctYou and your strong willAmazing starShining brightShining farShine on starlightLady of lightLady of lustLady of the nightLady of trustNever betrayNever let me downIn my heart to stayWhere is your crown?The futureThe pastThe adventureThe final blastLast oneAlso in graceShe'll ever runHer final race
dank je wel, elvis was ene kanjertje ook al had ik eigenlijk niks met hem gaf hij me wel de inspiratie om dit te schrijven
Citaat:Wat simsalabimWat hocus pocusEen sunfje van van allesEn dan! focusTemidden van bergenvan dorpen en bomener wordt gefeestje bent toch gekomen"Sunfje"? En "temidden" moet volgens mij los van elkaar.Maar die eerste Engelse vind ik echt geweldig!
oeps dat heb je weleens he typfouten flyertje is dan ook een enorme inspiratie bron als je hem ziet hou je niet op om over hem te praten, hij is gewoon magistraal