Ik ga echt zo een beetje ge ergert in het topic kijken van: een KAARS.. Maar ik vind het echt héél mooi! Nooit verwacht dat het zo'n aparte foto zou zijn Echt super mooi gelukt!
Ik vind het wel een mooie foto, misschien de volgende keer de kaars er beter op zetten, inplaats van alleen een vlammetje goed kunnen zien..
@ OlympiaIk vond het juist zo leuker, omdat ik het nogal standaard vond.. een keertje wat anders dus maar jouw smaak is dan iets anders dan de mijne verder erg bedankt iedereen
Imo mag hij wat meer contrast hebben.Tipje: Klein lampje op de kaars zetten van schuin boven af. Kun je hem iets lichter en met veel meer contrast fotograferen.Verder vind ik hem niet heel boeiend om naar te kijken.
@ suziejHet was helaas net een nieuwe kaars, en ik had niet echt veel geduld om tewachten tot dat hij wat opgebrandt was @ FairieHeel erg bedankt voor de tip, ga het wel is uitproberen
Erg orineel zo met die vlam Als je er even naar kijkt lijkt het op een bloem trouwen altans dat zie ik er natuurlijk weer in
Edda schreef:@ Iwan_Fjorden als je er heel lang naar blijft kijken?? erg bedankt iedereen! Dan blijft het toch een kaars