Hoihoi!! Leuke foto's, maar helaas kan ik niet zo goed katten tekenen, en al helemaal niet van het beeldscherm.. Ik heb helaas ook geen goede (kleuren)printer waardoor ik m ook niet kan printen.. Sorry!! Is je kat trouwens ziek of gewoon oud dat ie zo achteruit gaat? sterkte iig ermee!
k Zou de tweede foto pakken. De eerste zou ik me diep voor schamen, wat heeft dat dier een vreselijk smerig gebit. Het hangt van tandsteen an elkaar. Misschien dat een schoonmaakbeurtje het dier helpt om weer goed te eten en weer in conditie te komen?
zie onderschrift daar komende fotos vandaan kat is te oud omnog onder narcose te gaan ben zelf paraveterinair en weet ook weldat zijn gebit er niet bepaald florisant uit ziet. maar daar kunnen we nu niets meer aan doen!
Die eerste foto is juist hartstikke gaaf! Die tanden kun je gewoon mooi schoon tekenen. Als je die tweede gaat tekenen lijkt het net een dooie kat, op een foto zijn dichte ogen oke, maar op een tekening niet bepaald.
Mocht je er wat voor willen betalen kun je me even een pbtje sturen voor meer info .