hier mijn 1e poging tot het tekenen van paarden! vind het vrij geslaagd, kom maar op met het commentaar!! in het echt is de tekening donkerder en minder krassig, maar dat komt door de flits van de camera.
Laatst bijgewerkt door desleen op 25-10-05 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ooh ik zie ze al , vind ze niet echt duidelijk . Volgende keer wat meer contrast. Maar dat kun je nu ook nog wel doen . Verder zijn ze goed gelukt voor de eerste keer .
Ziet er voor de eerste keer erg netjes uit hoor! Met HB word dat inderdaad erg lastig, Heb zelf HB, 6B en 5B. Dan is het al wat makkelijker Succes nog verder, en hoop gauw weer eens wat van je te zien
ja, ik ga zaterdag denk ik wat nieuwe potloden kopen, en dan deze even wat bewerken. ik moet jullie wel een geheimpje vertellen:P ik heb bij dat paard met lichaam, van het beeldscherm de benen en het lijf overgetrokken anders klopten de verhoudingen voor geen meter! haha
Wauw, tis een beetje moeilijk te zien maar voor zover ik het kan zien ziet het er erg mooi uit!! Boeiend dat je het hebt overgetrokken.. t Ziet er iig heel gaaf uit!!! Een klein tipje.. Dat oog bij dat hoofd zeg maar.. Die mag wel wat kleiner en dat je wat minder wit ziet, als een paard normaal kijkt dan zie je ook (bijna) geen wit van z'n oog. Verder heel mooi gedaan hoor, mijn complimenten!!!
Neem voortaan de tijd om je foto's even netjes te presenteren. Dus zorg dat je er een scherpe foto of scan van maakt en dat er geen tafel of kladblok te zien is op de foto, maar alleen een tekening. Ziet het er gelijk een stuk beter en professioneler uit.