Anyway zie hier: Naisven en Kjeld, de fjorden van Marieke (naisven op bokt dacht ik)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjoke schreef:Maar ik denk dat je ze wel iets meer had kunnen uitwerken
smeetjoew schreef:wow!! heel mooi!! vooral die grijze!! ik vind dat je die voorste iets meer mag laten opvallen, hij verdwijnt een beetje in het geheel, als ik naar het schilderij kijk, valt de grijze fjord me het eerst op
muppetmayo schreef:Hey! Das svennie!!! Wil je marieke de groetjes van me doen? (offtopic sorry) Wist helemaal nie dat ze nu toch weer 2 paardjes heeft! Heb op svennie gereden op manege de dijk hihi.
Mooi gedaan zeg! T is echt svennie
El_vis schreef:Echt heeeeel erg mooi vind ik! maar wrom is die achterste zo donker? tis toch een fjord? of is da voor de kunst?
QuirA schreef:El_vis schreef:Echt heeeeel erg mooi vind ik! maar wrom is die achterste zo donker? tis toch een fjord? of is da voor de kunst?
Je hebt ook grijze fjorden! hahaha
Net zoals blonden, helemaal geen zwart en dna nog een heleboel kleuren!
Ik vind hem trouwens echt heeeeeel erg mooi!!
Gr. QuirA
Soeskia schreef:Hij is goedgekeurd door Marieke, dus mag hij hier ook wel staan![]()
Anyway zie hier: Naisven en Kjeld, de fjorden van Marieke (naisven op bokt dacht ik)
*Tamara* schreef:He wat leuk, Naisven en Kjeld! Zeker Kjeld herken ik er wel in, maar Naisven ook, die is ook echt zo licht, bijna nog lichter! Vind hem erg mooi geworden moet ik zeggen, Marieke zal er wel blij mee zijn!
Quote schreef:Heb je ook de originele foto?
Ik vind hem werkelijk super!