ik was vandaag in het bos aan het lopen en toen kwam ik die lieve koetjes tegen en ik moest gewoon even een foto maken dus ik er voor gaan liggen en huppa kwmaen ze allemaal aangerent hahaen toen ging ik een foto maken ik vindt m persoonlijk wel goed gelukt alleen jammer van die opgloeiende oogjes
Laatst bijgewerkt door Eline op 19-10-05 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Denk aan de [tag] in je titel!
Ik ben er niet echt weg van. Grappig idee, maar heel jammer dat je hebt geflitst. Verder is hij een beetje scheef, en ik had het mooier gevonden als je 1 koe op de voorgrond had, en daar schuinachter links en rechts nog 2.
Leuk gedaan hoor! Erg grappig zonde van die oogjes ja en als we perfectionistisch gaan kijken: jammer dat er rechts nog een halve kont op staat en aan de linkerkant net een halve kop
tja dat is een beetje moeilijk als je er bijna onder licht omdan die koetjes netejes op een rij te zetten tis geen paard die je in alle gewenste posities kan zettenen die koeien waren ook vrij bang voor mij dus de foto is ook heel snel genomen
Zonde van de flits, die verpest naar mijn idee beetje de foto [overbelichte ogen, soort van over belichte benen en een donkerdere achtergrond] Nee vind hem niet speciaal