Zo heel bijzonder zijn ze niet, maar ik wilde ze toch even met jullie delen. Tips en/of commentaar is welkom De kleuren zijn alleen bij 100 een beetje flets.
Bij mij was de lucht gisteravond precies hetzelfde Best grappig Terwijl je toch heel ergens anders woont.Mooie foto's Met welke camera gemaakt?
Gaaf! Ze lijken een beetje op die ik laatst heb gemaakt Echt dezelde kleuren en die vliegtuig sporen. Ik vind het goed gelukte foto's
Heel erg mooi!Mooie rechte horizon, en die strepen vind ik juist helemaal erbij passen,helemaal omdat ze ook in een X vorm lopen,Mooi
Erg mooi! Vliegtuigstrepen vind ik nét weer het even iets extra's geven, past er helemaal bij. Die donkere kleuren vind ik erg mooi zo tegen dat mooie blau.
Die lucht!! Ruilen? Over de foto's zelf kan ik niet veel zeggen, maar ik had het mooier gevonden als er vanboven nog iets meer af was. Maar smaken verschillen he.
@Mirtheke; Dat is inderdaad ieder zijn mening, want ikzelf vind het blauwe boven aan het helemaal af maken Verder bedankt Jij ook, Paula!