ik had een tijdje geleden met paint een paarden tekening gemaakt,, maar die was grijs met zwart,, een beetje omgevormt,, en nu is het mijn lieve lola zelf vind ik het resultaat wel leuk geworden eigenlijk.. nu even weten wat anderren er van vinden (a)
Ik vind m wel cool eigenlijk, niet teveel details enzo, en paint is niet makkelijk om mee te tekenen!Het is eigenlijk net een soort stripfiguurtje
@ Vlover: ja die manen zitten inderdaat ee beetje raar.. maar ik zit altijd met de haren te klooien,, ik kreeg het gewoon niet beter [a]
toen ik lolatje had neergezet begon ik weer een paard iets zebra te tekenen.. en dat is dus dit geworden..hope ya'll like it
Heey Rebecca! Eindelijk op Bokt Jij hebt echt altijd van die superleuke paint dinkies Deze zijn ook goed gelukt!
Je zou trouwens zo een stripverhaal kunnen gaan maken hahaVooral die Zebra vind ik erg goed gelukt dus, ook de kleuren! Ik zou zeggen, ga vooral zo door!
[tag] toegevoegd in je titel, voortaan zelf aan denken aub! Voormeer info: de bedoeling, bovenaan CB.
[ sorry,, wask heeeel effe vergeten (a) ]als de scanner het weer doet.. dan kan ik me handgetekende met pootlood Lola er op zetten.. * waar ik best trots op ben.. maar okej.. *