Vind hem aardig gelukt...
kleuren foto...
zwart wit foto..
en een beetje van dichter bij...
Welke paardenras kunnen jullie hier van maken...???
Wil kijken of het me goed is gelukt...
Binnenkort zet ik de foto erbij....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
japsie schreef:Jeeeu, die is mooi. Had je al meer tekeningen op bokt laten zien? Je stijl komt me wel bekend voor. Een welsh Fries Dartmoor achtig iets?
smeetjoew schreef:WAUW!!! super!!! echt vet prachtig!!! ik denk dat het een kruising is tussen een fries en een KWPN-er ???en nog iets met pony erin
(new forest
)
marjoke schreef:Andalousiër?
Hij is mooi! Alleen vind ik de mond niet super gelukt, te opvallende rimpeltjes, te 'grote' lip...
Het oog heb je wel knap gedaan, alhoewel het een beetje naar binnen lijkt gekantelt..
Morgannah schreef:Ik ga ook voor een koudbloed vanwege zijn gedrongen hoofd en nek. Een Anda heeft een wat langer en smaller hoofd.
Vindt het een hele mooie tekening, grappige is dat ik het oog dichterbij mooier vindt dat veraf. Dichtbij zie je dat het oog "leeft".
Wil wel meer werk van je zien
angellove schreef:Morgannah schreef:Ik ga ook voor een koudbloed vanwege zijn gedrongen hoofd en nek. Een Anda heeft een wat langer en smaller hoofd.
Vindt het een hele mooie tekening, grappige is dat ik het oog dichterbij mooier vindt dat veraf. Dichtbij zie je dat het oog "leeft".
Wil wel meer werk van je zien
Kijk maar in mijn profiel... staan wel paar tekeningen...