[kort verhaal] bedankt voor alles

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

[kort verhaal] bedankt voor alles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 21:25

Citaat:
Jij bent 18 en ik pas 14. Best een verschil, maar dat maakt niks uit. Je bent gewoon heel speciaal voor me.

‘Niet waar’ typte ik op msn. ‘Jawel, ik meen het’ antwoordde een jongen op msn. Ik voelde tranen opkomen. Dit kon niet waar zijn. Zomaar opeens. Hij was overleden. Niet dat ik hem persoonlijk kende, maar zijn dochter, was toch wel een vriendin van me. Iedereen troostte elkaar via msn. Maar toch bleef ik verdrietig. Ik sms-te jou, of je alsjeblieft op msn wilde komen. Ik móest het even aan je vertellen. Vrijwel meteen kreeg ik een sms terug :

Heey lieverd! Sorry ik kan nu niet op msn komen, ben op een feest. Kusje

Zo weinig woorden, maar toch wist ik het gevoel wat erachter zat.
Ik was een beetje teleurgesteld. Maar ik begreep je wel. Je kon ook niet zomaar weggaan.

Toch kwam je even later op msn. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, want ik wist zeker dat het rotgevoel straks weg was, dankzij jou. Ik vroeg waarom je nu tóch op msn was. Je zei dat je met een smoesje bij het feest weg was gegaan, speciaal voor mij.

Ik legde alles aan je uit. En het enige wat je zei was ; aaah schat ! Alleen maar dat. Maar het was genoeg. Ik wist dat je er voor me was. Want je was speciaal voor mij teruggekomen van het feest. Ik wist dat ik op je kon rekenen. We praten nog even verder, en je stelde me weer gerust. Een paar kleine woorden maakten me weer blij.

Dit was een voorbeeld, maar zoiets is veel vaker gebeurd. Keer op keer was je er voor mij. Of het nou overdag was, of midden in de nacht. Altijd liet je merken, dat je met me meeleefde.

Ondanks ons leeftijdsverschil. Zijn wij maatjes. Wij zijn vrienden door dik en dun.

bedankt voor alles !

Kort verhaal, meer een bedankje eigenlijk. Technisch allemaal niet zo goed, maar het gevoel erachter is wel heel speciaal.. Laat maar weten wat jullie ervan vinden...

Dit is trouwens geschreven voor SjAnnepAn op bokt

SjAnnepAn

Re: [kort verhaal] bedankt voor alles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 21:33

veraaaaaa

kijk nou hoe lief jij bent!!
wij hebben schijt aan onze leeftijd voor altijd maatjes!!!

we zijn toch allebei 2 kleine peutertjes!

jij ook heel erg bedankt voor alles wat je voor mij hebt gedaan!