Genee schreef:Ondaks hij niet helemaal perfect precies overeenkomt met de foto (inderdaad naar voren kijken en iets langere neus) vind ik het een prachtige tekening!
Thnx
Ik heb ook echt iets met (of eigenlijk tegen
) neuzen, ze zijn standaard te lang of te kort, meestal te kort omdat dan het blaadje vol is
Zie nu eindelijk ook dat het hoofd nog iets meer naar rechts had gemoeten, iets schuiner. En de oren zijn ietwat aan de grote kant. Maar ga er niets meer aan veranderen, vind het mooi zo
En perfect overeenkomen met de foto is me nog steeds niet gelukt, hoewel het me wel steeds beter afgaat 
@ Marjoke: je hebt gelijk over die oren & die ogen... Het oog was in 1e instantie goed maar heb ik gewoon verpest, en nu krijg ik het niet meer goed
Dat is echt onzettend jammer, gelijk een stuk van de uitstraling van de tekening weg. Vind het ondanks alles toch een goed gelukte tekening maar hij is idd niet mijn beste, hoewel ik, toen ik bezig was, wel het idee had dat dit echt een hele goeie ging worden omdat het gewoon ontzettend goed ging! Maar het is toch niet helemaal geworden wat ik ervan verwacht had, toch jammer...
Bedankt voor alle reacties verder!