Verhaal : Loverboy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_power

Verhaal : Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 09:43

Jorinde stond vandaag extra lang zichzelf op te tutten
Ze keek ver naar boven en bracht een laagje mascara aan.
Toen keek ze in de spiegel en glimlachte ; "perfect" zei ze zachtjes.
Ze plofte op bed neer en pakte haar mobieltje."Grrr *** ding ga nou aan!!" siste ze en ze zuchte.Vanavond zou ze met haar vriendin Iris naar een nieuwe club gaan, Sunrise moet het heten ofzo.Iris had kaartjes gekregen van haar broer die daar vanavond DJ is.Eindelijk ging haar mobieltje aan en belde ze Iris op.
"Hoi Jor"
"Iris ik heb echt urenlang voor die spiegelgestaan!Ik heb echt nieuwe make-up nodig!Nu moest ik het met restjes doen."
Iris grinnikte even "Daar heb je die leuke baan toch voor?!"
Jorinde sloeg een hand voor haar gezicht "Hou op over die baahaaan!"
"Ik zie je zo Iris"Zei Jorinde en ze hing op.
Kan zij er wat aan doen dat haar ouders alleen maar kleedgeld geven?!
Kan zij er wat aan doen dat ze die stoere puma schoenen moest hebben en er al gauw 100 euries aan kwijt was?
En toen leek de enigsteoptie : Bij haar neef in de snackbar werken.
Bah ze rilde evventjes...Ze krijgt er vette handen van en bepaald gezond is het ook niet!
Jorinde deed haar puma schoenen aan .Deed de rits van haar spijkerbroek dicht,vestje aan en hup ze was de deur uit.Ze wou nog roepen oei iedereen: Maar nee zusje lief was zo druk aan het MSN-en,Pap&Mam waren naar zo'n HOE VOED IK EEN tiener op curcus dus wie bleef er over?Juist Sammy de hond.
Jorinde was al een eindje o pweg maar toen ze op haar horloge keek versnelde ze haar pas.Ze keek evne naar het kleine parkje en nam die afslag.Dit duurde veel korter dusi k kan nog op tijd komen,dacht ze.
Het leek even alsof ze voetstappen achter haar horen..het grindpad knarste..Jorinde liep nog sneller door.en toen zeo mkeek en niemand zag stond ze opgelucht even stil..Een ogenblik had ze niet gekeken en toen stond er een jongen voor haar!!
Jorinde schrok en deinsde achteruit..
Maar de jongen keek vriendelijk.."Sorry ik ben Dylan ik wou jen iet laten schrikken." Hij bekeek haar eventjes "zo zo ook zeker op weg naar de nieuwe club?" Jorinde knikte ietsje opgeluchter en zette het weer op een lopen.."Sorry" zei ze "Maar ik kom nu echt te laat!"
Dylan liep rustig achter haar aan."geeft niet hoor!"riep hij naar het meisje die tientallen meters voor hem liep "Ik zie je nog wel een keer!"

Als jullie meer willen hoor ik het wel

Valentinotje

Re: Verhaal : Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:47

Jaaaah wij willen meer:D

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:09

jaa... we willen meer!!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:49

Give me moreee !!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:50

Dit verhaal bevat geen 1500 woorden, en de reacties zijn eveneens niet toegestaan..

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:43

Je moet wat beter letten op je spelling type het verhaal bv. eerst in word laat de spellingscontrole er over heen gaan en zet het dan hier neer. Verder wel een leuk verhaal al is het wat kort.

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 12:40

Sorry ik al hier een langer stuk typen.

Jorinde vond het maar niks alleen in het park lopen met een jongen achter haar.Toch keek ze steeds om..Ze schuddeh aar hoofd gek mens straks kijk je naar een psychopaat ofzo..
Er kwam een stem in haarhoofd...Misschien voe lje je wel veilig bij hem Jorinde.Ze grinnikte inzichzelf geloof je het zelf?!
Ze liep het park uit en kwam in de grote winkelstraat.Die liep ze in en ze keek op haarhorloge...oliebol ik ben al 5 minuten te laat!
Jorinde zette het op rennen.Ze rende langs de plaatselijke bakker,de slager,de superwinkel en langs de snackbar.Ze stond stil bij haar werk en keek de winkel binnen.Haar neef stond te praten met wat vrienden maar lette goed op de friturende snacks.Hij zwaaide en Jorinde glimlachte terug.Even keek ze achterom.De jongen was niet meer te zien.Ze liep de winkelstraat uit en nu kwam ze op een groot plein met herrie dat muziek moet heten?!
Ze liep richting Iris die al wachtend voor een deur stond van een tropisch uitziend gebouw."waar bleef je nou Jor!!Er stond net een hele wachtrij sraks komen we er niet meer in!"
Jorinde bloosde "Sorry..ik eh..kwam een jongentegen..Dylan"
Iris keek verward"Dylan??Hoe kan het dat i keen jongen niet ken in dit kleine gat?!" Jorinde schudde haar hoofd "geen idee maar wegaan nu naar binnen!"En ze trok haar vriendin mee.

Evenlater stonden de 2 meiden te dansen en te zingen te springen en te drinken.Iris sjansde met wat jongens terwijl Jorinde zoekend rondkeek of ze een *bekende* zag.Maar nee die *bekende* was er niet.Ze liep naar de bar.Het was druk en de 3 barmannen riepen er versterking bij.Jorinde hoorde neit goed wat ze riepen maar toen ze zag dat Dylan eraan kwam sloeg haar hart over.Ze drong voor en duwde tot ze bij Dylan kwam en natuurlijk bestelde bij hem een drankje.
"Hee leuke tent he" zei ze tegen Dylan.Hij knikte en voordat Jorinde een Bacardi cola wou bestellen bood hij haar een tropisch drankje aan."Bedankt zei ze gillend maar nog steeds de muziek verdreef haar stem.Dylan hoorde het niet en maakte gebaren en trok haar een beetje over de bar heen.Glazen vielen om maar dat merkte Jornden iet het enigste wat ze zag waseen super aantrekkelijke Dylan..zez agk leine zweetdruppeltjes van zijn hoofd glijden op zijn shirt..Maar oo wat was hij leuk!
"Wat zei je nou!?"Vroeg Dylan..Jorinde bloosde een beetje.Maar trok zich terug en liep de dansvloer op met haar blauwe drankje.
In het drankje zat veel alcohol dat merkte Jorinde wel.Op ene gegeven moment draaide haar hoofd heel erg en ze zag Iris niet meer..
Ze werd paniekerig heel duizelig niet lekker..En ze ging midden op de grond zitten..Mensen keken haar raar aan.Toen werd ze door Dylan omhoog getrokken en hij naam haar mee naar een kamertje.Hij hield haar vast en zei lieve woordjes..Jorinde wou hem meteen zoenen maar hij deed heel stil en zoende niet terug..
"Jorinde...ik ken je net maar je betekend nu al veel voor me..Laat me je naar huis brengen."

Die weken ging alles heel snel.
Jorinde is steeds velrieft gaan worden op Dylan.Als de computeraanstaat gaat ze maar even op MSN.

Ik ben stiekem verlieft zegt (L) : Hoi Iris

Irezzz zegt : haj Jorinde...

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Hoessie??

Irezzz zegt : Er is iets dat je niet weet...

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : huh watte?

Irezz is offline en kan geen expresberichten meer verzenden.

Jorinde blijft verward achter.Ze vind het nogal vreemd en vaagjes van Iris.Hoezo weet ik iets niet?Ze trekt haar wenkbrauw iets op en besluit Iris op te bellen.
Tuut--tuut..Hoi dit is de voicemail van Iris Berkingaas als het dringend is tja..dan heb je even pech want ik ben er niet!
Jorinde smijt haar mobiel op bed..Hoezo doet haar beste vriendin zo raar tegen haar?Jorinde blijft nog even op MSN als ze ziet dat Dylan online komt.

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Hoi Dyl..

Dylan zegt : hoi Jorinde zullen we vanmiddag wat afspreken?

Jorinde is heel erg opgewekt en blij!

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Ja is goed in het park?Zoals gisteren en eergisteren en...je snapt me wel ?

Dylan : Ja precies,ik ben heel erg druk dus ik ga maar weer..Tot zo!

Dan Meld Jorinde zich ook af en gaat vlug douchen.Ze wilt de trap af rennen.Maar klopt even vlug bij haar zusjes kamer aan.
BEZIGGGGG roept haar zusje.Maar dat houd Jorinde niet tegen en ze doet de deur op een kiertje open.Ze ziet iemand het raam uitklimmen en haar zusje doet asof er niks aan de hand is.
Jorinde stapt de kamer binnen."en wat mocht dat voorstellen?!?"
Haar zusje Melanie kijkt haar raar aan "ehm ooh dat was Jesse een jongen uit mijn klas."
Jorinde knikt een heel ongeloofwaardig verhaal denkt ze."Maar anyway.."Voordat Jorinde haar zin afkon maken begon Melanie tegen haar te schreeuwen."Jij weet niks over mij en nee ik ben al 14 en ja Jesse is mijn vriendje en dan!!Pap en mam zijn niet om hun 14 jarige dochter op HOEVOEDJEEENTIENER curcus gegaan amar om hun 17 jarige dochter JA JIJ!!(Ze wees op haar grote zus)
Jorinde reageerde er niet op..Als Iris belt zeg maar dat ik haar wil spreken!!
Zel ootp dek amer uit en gooit de deur met een klap dicht.Loopt naar beneden pakt haar fiets uit de schuur en fietst naar het park.Dylan is er nog niet.Ze parkeert haar fiets tegen een boom en gaat op een bankje zitten.Even lijkt het of ze Dylan ziet lopen maar dat kan niet want hij knuffelt een meisje.Ze kijkt even de andere kant op.En nog geen 10 minuten later is Dylan er."Sorry dat ik zo laat ben lieve Jor"
Ze knikt vergevend en geeft hem een kus.Dylan vervolgt zijn verhaal en haalt een bos bloemen en een groot cadeau te voorschijn achter zijn rug."Ik moest dit nog voor je halen!"
Ze valt hem op zijn hals en pakt de prachtige rode rozen.Als ze het pakje openmaakt zit er een rood houtenhart in met erop : Jorinde&Dylan.
"Dylan zegt ze overweldigend..Ik ben zo verlieft op je !"Die hele week krijgt ze cadeaus ...die hele maand...al die maanden kreeg deze opgroeiende jonge vrouw cadeaus varieerend van Gouden ringen tot bobons,rozen en uitstapjes.
Maar op een grauwe winterdag ontvangt Jorinde een SMS van Iris...Jorinde wilt hem in eerste instantie niet bekijken..Iris heeft maanden niks van haar laten horen en Jorinde heeft haar dan ook volledig genegeerd.Terwijl ze Iris eigelijk nooit zag..
Toch drukt ze op bericht bekijken...De inhoud hiervan bevalt haar niet..

Vlucht Jorinde..nu het nog kan.
Jorinde is woedend waar ma dit nou wel weer op slaan.
En als ze Iris probeerd te bellen krijgt ze steeds de vociemail na wel 10 keer ingesproken te hebben belt ze het huisnummer van Iris.Het kleine broertje van Iris neemt op..Het is echt zo'n lief kereltje pas 8 jaar oud maar zoooo bijdehand..Jorinde vraagt aan het ventje of ze Iris kan spreken.Er komt gehuil uti de hoorn met de snikkende woorden: Iris is weg.
Jorinde begrijpt het niet en vraagt keer op keer aan het over de toeren geraakte jochie wawar Iris is.Ze hoort o pde achtergrond de meoder en vader van Iris huilen en zeggen HANG OP HANG OP.
En dan hangt Jorinde maar op..Overstuur dat ze is gaat ze boven op het dakterras zitten .De lucht is grisj en donkerewolkenvelden verspreiden zich.Druppels regen hoort zeo pde dakpan vallen.

(3 a4tjes in word

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:52

Moree!! Moree!! Moreeeee !!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:53

ik vind het een heel leuk verhaal.. de inhoud enz is gewoon superspannend..
ik wil graag meer hiervan lezen, alleen er staan veel fouten in maar dat kan ik nog wel makkelijk lezen

groetjes Jennifer & Jacqueline

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:21

Ja laatste stuk heb je twee uur geleden geplaatst.. in die twee uur had je makkelijk nog 3 a-4tjes vol kunnen krijgen!!

Leuk verhaal..maar je moet toch iets meer op je spelleingsfouten letten.. dan leest het wat makkelijker

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 14:21

Sorry voor de fouten iedereen.
Ik zal straks weer aan de slag gaan met een nieuw stuk

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 15:07

geen 1500 woorden