Onwijs goeg gelukt De neus vind ik juist goed het jukbeen had indedaad wel wat zachter gemogen alhouwel ik dit ook wel wat vind hebben .. Zelf bak ik er niets van wil je eens naar mijn topic gaan en een voorbeeld tekening zoals de bovenste maken voor mij.? Dan wel in een andere positie een galoperende bijv.
erg mooi gelukt.. Je hebt de goede uitdrukking erin gekregen.. Hij heeft alleen wel wat een ernstige uitdrukking.. Vooral door het te donkere jukbeen en de 'strepen' boven het oog mochten wel een beetje minder.. Verder vind ik hem echt prima gedaan..
ik vind dat de jukbeen en de ooglijnen wel iets minder mogen..misschien het neusje nog iets meer naar benede en een iets kleiner neusgat en dan is hij volgns mij wel perfect
ik vind hem wel mooi gemaakt, vind de foto alleen heel erg niet leuk:S... pony heeft oren in zn nek.. das toch niet zoon leuke foto om ene schilderij van te hebben??? x
is mijn pony maar ikzelf vind haar ook een beetje ernstig kijken, ik maak haar nooit zo mee !! zeg maar, niet de uitdrukking die bij haar past.. niet banketstaaf bedoeld hoor! maar tog erg bedankt voor de moeite en misschien heb je nog wat aan de tips die hier al vermeld staan..
allemaal bedankt voor de tips... ik zal de jukbeen zachter maken en het ook ook beetje aanpassen ... wordt ie wel mooier op denk ik.... we zullen zien ik zet de resultaten heir weer neer..