mijn tinker tekenen ??:):o

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

mijn tinker tekenen ??:):o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 18:51

heiii mensen
ik heb een vraagje zou er misschien iemant mijn tinker willen/kunnen tekenen ik zou dat wel eens een x willen zien,, ze is al een keer geschilderd maar ik heb daar geen resultaten van jammer genoeg dus zou iemant alsjeblieft mijn tinker na willen teken,,?? als je het wil kun je mij prive bericht sturen dan geef ik je foto of gewoon hierop reageren heel erg bedankt alvast
groetjes micha heiii mensen
ik heb een vraagje zou er misschien iemant mijn tinker willen/kunnen tekenen ik zou dat wel eens een x willen zien,, ze is al een keer geschilderd maar ik heb daar geen resultaten van jammer genoeg dus zou iemant alsjeblieft mijn tinker na willen teken,,?? als je het wil kun je mij prive bericht sturen dan geef ik je foto of gewoon hierop reageren heel erg bedankt alvast
groetjes micha heiii mensen
groetjes micha

Valentijn

Re: mijn tinker tekenen ??:):o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:12

je hoeft de tekst niet drie keer te zetten voor het aanvragen van een tekening is er een centraal topic.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:21

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 22:24

jah sorrii der ging wa fout :S en ik had die topic nog niet gesien

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 23:33