Ik dacht laat ik vandaag eens creatief zijn en een foto van Fly's oog maken. Dat was nog niet z'n makkelijke opgave, omdat ik niet wist in welke stand ik hem moest nemen. Uiteindelijk heb ik hem in Portretfuctie en de functie voor hele kleine dingen gezet. > Moeilijk uit te leggen. Ik vind hem wel wat hebben.
Laatst bijgewerkt door Eline op 02-10-05 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag toegevoegd
De schaduw geeft een apart effect, niet zo mooi. Verder jammer van de weerspiegeling in het oog, en hij had naar mijn idee nog wel iets donkerder / sprekender kunnen zijn. Maar best een leuke foto hoor. Nog een tip: kijk rond op fotografie-sites, misschien doe je leuke ideeën op voor composities van paardenogen.
Denk aan je Tag! Hij had nog iets scherper en donkerder mogen zijn. Zoals al is gezegd: kijk eens op sites van professionele fotografen, of volg een cursus (als je echt serieus wilt gaan fotograferen).
Voor je tag kan je even een mod pm'en. Ik vind de foto erg aansprekend, idd jammer van de schaduw en de weerspiegeling in het oog is echt niet veel, er zijn veel mensen waarbij de weerspiegeling gewoon het oog is. Netjes genomen dus maar volgende keer inzoomen.
Zo heel erg bedankt voor alle tips, ik ben vandaag in de herkansing gegaan en hoop dat het nu ff wat beter is, dan de vorige, al vind ik de eerste nog steeds wel wat hebben
Nou vind ik hem nog beter! Van de ene kant stoort mij het riempje een beetje, van de andere kant vind ik het wel heel mooi. En die weerspiegeling in dat oog
die 2e is mooier idd! vind alleen het oog iets te veel aan de linkerkant zitten, hij hoeft niet in het midden, maar iets meer naar rechts had mooier geweest! verder zijn die haren rechtsboven onscherp, zonde, vind hem iig veel mooier dan die bovenste!