[ged] Héél veel...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

[ged] Héél veel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 22:12

Hoii!!

Op de site van hieronder staan een heleboel gedichten ik heb ze allemaal zelf geschreven, dus zou t fijn vinden als je ze niet zou willen kopieren of iets dergelijks..

Allemaal komen ze recht uit mijn hart en is het waarheid...

http://www.expage.com/quirtjee

Welke vinden jullie de mooiste?
De minst mooiste?
En wat kan ik doen om mooiere gedichten en betere te schrijven?
Alle tips commentaar is welkom...

X Gr. QuirA

Edit: In de gedichten zitten wel spelfouten in dat weet ik, maar meeste zijn geschreven op momenten dat ik geen zin had om er op te letten en ik wil ze nu zo laten...

marjoke

Re: [ged] Héél veel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:59

Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar diegene die ik heb gelezen zijn zeker niet mis!
Integendeel, ik vind ze mooi!
Velen beschrijven mijn gevoel. En als het een troost kan zijn, ik begrijp je volledig. Ik voel me echt helemaal hetzelfde als jij en heb net hetzelfde meegemaakt.
Je vroeg tips, ik weet niet echt hoe ik deze kan geven, want ik heb het gevoel dat ik op dezelfde manier schrijf als jij. Misschien moet je je gedichten niet te lang maken. Kort en krachtig is vaak mooier. En misschien moet je de zinnen niet zo lang maken, maar ze in korte stofen zetten, dat leest vlotter.
Ja, veel succes

edit: sorry nog even een kleine tip, je herhaald nogal veel woorden in één gedicht viel me nog even op. Dus probeer dit ook te vermeiden

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 23:04

Mooie gedichten, hoewel ik ze niet allemaal gelezen heb
heb je dat allemaal echt meegemaakt?
Ik zou er als ik jou ook niks aan veranderen, dichten doe je op je gevoel vind ik.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 08:47

marjoke schreef:
Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar diegene die ik heb gelezen zijn zeker niet mis!
Integendeel, ik vind ze mooi!
Velen beschrijven mijn gevoel. En als het een troost kan zijn, ik begrijp je volledig. Ik voel me echt helemaal hetzelfde als jij en heb net hetzelfde meegemaakt.
Je vroeg tips, ik weet niet echt hoe ik deze kan geven, want ik heb het gevoel dat ik op dezelfde manier schrijf als jij. Misschien moet je je gedichten niet te lang maken. Kort en krachtig is vaak mooier. En misschien moet je de zinnen niet zo lang maken, maar ze in korte stofen zetten, dat leest vlotter.
Ja, veel succes

edit: sorry nog even een kleine tip, je herhaald nogal veel woorden in één gedicht viel me nog even op. Dus probeer dit ook te vermeiden

In ieder geval bedankt voor de tips, ik zal ze de volgende keer zeker gebruiken :)

pricilia schreef:
Mooie gedichten, hoewel ik ze niet allemaal gelezen heb
heb je dat allemaal echt meegemaakt?
Ik zou er als ik jou ook niks aan veranderen, dichten doe je op je gevoel vind ik.

Ook in ieder geval bedankt :)

X QuirA

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 20:40

Verder niemand meer?

X Quirtjee