Vanaf nu komt er iedere maand een thema topic. Het thema van deze maand is "kunstzinnig" De term kunstzinnig wordt door iedereen anders ervaren. De een vind kunst alleen iets wat je in een museum tegenkomt, een ander ziet het overal. Kunst is eigenlijk altijd wel iets waar over negedacht kan worden. Wat is jouw idee achter deze foto, dit verhaal o.i.d?
Maak dus een mooie foto, verhaal of gedicht oid over dit thema. Er is geen wedstrijd aan gekoppeld. Reacties mogen gewoon in dit topic.
Wees creatief. Plaats niet zomaar een foto van je paard als het thema ergens in de verte de foto benaderd. Maak er iets van. Zorg dat dit een topic is waarbij je steeds verrast wordt als je een tekst leest of een foto ziet.
Het mag duidelijk zijn dat nutteloze reacties als "wat mooi" oid verwijderd worden even als foto's die het niet doen. Slow chat is ook niet toegestaan. Verder gelden de algemene regels van bokt hier ook
have fun!
Rond 1 november is het volgende thema; en dat is "van dichtbij bekeken" Dingen zien er ineens heel anders uit als je ze van heel dichtbij bekijkt. Kun je nog zien wat het is?
Even een vraag voor de duidelijkheid. Het is toch gewoonde bedoeling dat je iets _maakt_ , niet bestanden doorbladerd op zoek naar iets wat misschien wel in de catagorie kan vallen? Dat is nl. wat ik wel telkens in al die andere topics zie. En hoeveel mag je plaatsen?
Ehm, tja... Je zit in een restaurant en je verveelt je... En dan doe je zoiets he
Ik gewoon dat IcePrincess bedoelde, dat je foto's moet maken, speciaal voor dit topic en niet een foto die je toevallig hebt gemaakt en die hier wel thuishoort post.
EDIT: ik zie dat de kwaliteit wat achteruit is gegaan. De citroenen waren origineel superscherp en het flesje dus niet
dat is jou mening..voor de een is dat kunszinnig en voor de ander niet. Jouw oordeel is dus geheel persoonlijk
Klopt. En jouw foto's vond ik overigens bij de uitzonderingen horen. Maar dan is mijn vraag; wat is er kunstzinnig aan een slapend persoon of een mislukte foto ? No offence..