vind hem erg mooi, erg aansprekend. tekst qua betekenis vind ik er erg goed bij passen maar op de foto zelf stoort het wel een beetje. overbelichte pad heb ik ook geen last van.
Ik vind het echt mooi hoor.. Tekst vind ik er ook bij passen. Vindt het wel een betekenis hebben. Echt zo van: durf de pad van het leven te volgen.. en dat pad op je plaatje gaat de bocht om, dus je weet niet wat er komen gaat. Vind het wel mooi
Die bloemen vind ik juist wel leuk, ze mogen misschien nog iets donkerder maar niet veel. De uitsnede heeft ook wel wat maar het orgineel ook, de tekst vind ik persoonlijk minder. In ieder geval een erg geslaagde foto, hij spreekt mij echt aan.
neeej ik vond de bovenste foto mooier! juist met die bloemen aan de zijkanten van het pad links en rechts vind ik het veel meer bijzonder! i.p.v. zonder dat, vind ik de foto zo gewoon/ normaal. Is mijn mening hoor...
mel_kreeft
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)
Vind de orgineel mooier, die uitsnede is zo, ja "afgeknipt" nee die spreekt mij niet aan, Vind die overbelichting juist erg mooi, geeft er echt sfeer aan! Mooie foto!
ik vind hem mooier met tekst (sorry ) maar dat is mijn mening want die tekst zegt iets over het plaatje als ik die tekst niet zag zou ik denke wat boeit dat paadje me nou kan je hem ook op msn avater maat maken? met tekst
Heel mooi, ik zou de tekst er vaag in zetten, met een nog vagere grote kopie erachter/overheen, die je eigenlijk haast niet kan lezen. Dat vind ik vaak wel mooi. Vind juist die bloemetjes goed erbij, zo is het spannend, maar zonder die bloemetjes zal het eerder angstaanjagend worden. Die bloemetjes geven juist de liefde in je leven, het leven moet een leuk iets zijn