{verh.} Nog Titelloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clauwtje

{verh.} Nog Titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 14:08

Ik las de verhalen hier,en ik dacht nou ik ga het ook maar is proberen,met aanhalingtekens enzo daar moet ik nog even op oefenen,en hoop te horen of ik door moet gaan of niet

[b]Mischa!,Kom je even naar beneden ik wil je wat vragen?Ja Ik Kom,Paar minuten later..Pricilla vraagt aan haar dochter meissie je word bijna 11 jaar wat wil je graag hebben voor je verjaardag?Mischa was zo overdonderd van paarden dus die zei ja ik wil wel een paard voor me verjaardag,Pricilla zegt ja maar daar hebben we helemaal geen geld voor,je weet zelf ook wel dat een paard vreselijk duur is,mischa is aan het denken over wat ze nou graag zou willen hebben en schreef op haar vrlanglijstje:
1 Paard
2 Stal met paard erin
3 Paard met alles erop en draan
Nou eindelijk was het dan zover het was de dag dat ze jarig was,wat zou ze nou krijgen om 6 uur s’ochtends was ze al wakker en rende naar haar moeder toe en maakte haar luidruchtig wakker,MAM Mag ik me kado’tje? Pricilla draait zich om en zegt “ja straks laat me eerst maar nog een beetje slapen,je cadeau komt trouwens straks pas”.
Mischa rende naar beneden en zette de Tv aan ze kwam terecht bij de sportzender en daar zag ze allemaal mensen op het paard over hekjes sprongen,ze zei hardop: Dat wil ik ook gaan doen en het gaat me lukken! De wedstrijd op tv was afgelopen toen pricilla de trap af kwam denderen,Lieverd? Je cadeau komt zometeen..! Mischa was helemaal door het dolle heen en vroeg alleen maar wat is het dan mam?Waarom komt het zo pas? Is het groot?Is het mooi?Om 11.00 u. Kwam een auto het erf oprijden met een soort caravan alleen dan anders aangereden,Pricilla maakte een grapje van wat komt die nou doen hier? Ze liepen samen naar buiten en Pricilla begroette de man., Hallo wat kan ik voor u doen?,Mischa keek erg verrast van wat er nou allemaal zou gebeuren,Ik Kom het cadeau Afleveren voor de jarige!

ik hoop dat jullie t een beetje leuk vinden,zo niet dan kap ik ermee

Sani

Re: {verh.} Nog Titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 14:12

Wat mij betreft mag je doorschrijven maar let even op de regels:
Citaat:
Om te proberen het niveau van verhalen op CB wat te verhogen, gelden de volgende regels voor verhalen.

Probeer zo veel mogelijk complete verhalen op Bokt te zetten, verhalen dus met een begin, midden en einde.
Als je toch een verhaal/roman in delen op Bokt wilt plaatsen, geldt er een minimum van 1500 woorden per plaatsing. Dat is ongeveer 3 pagina's tekst in Word.
Als je wilt, kan je je nieuwe toevoeging in een pb naar mij sturen, dan zet ik hem in de eerste post erbij zodat je het verhaal in één keer kan lezen zonder bladzijdes vol reacties er tussen.
Iedereen heeft wel een spellingscontrole op z'n computer zitten, gebruik die ook. Voor grammaticafouten geldt dat je de meeste er al uit heb als je zelf je verhaal nog eens doorleest, of vraagt of een vriendin/ouder er een keertje met je naar kijkt.

Dit betekent dat:

Teasers;
Vervolgverhalen met steeds een klein stukje nieuwe tekst;
Verhalen die vol zitten met spel- en grammaticafouten;
Op slot gaan.

Sjoert

Re: {verh.} Nog Titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 18:32

Hier dus een slotje.