[b]Mischa!,Kom je even naar beneden ik wil je wat vragen?Ja Ik Kom,Paar minuten later..Pricilla vraagt aan haar dochter meissie je word bijna 11 jaar wat wil je graag hebben voor je verjaardag?Mischa was zo overdonderd van paarden dus die zei ja ik wil wel een paard voor me verjaardag,Pricilla zegt ja maar daar hebben we helemaal geen geld voor,je weet zelf ook wel dat een paard vreselijk duur is,mischa is aan het denken over wat ze nou graag zou willen hebben en schreef op haar vrlanglijstje:
1 Paard
2 Stal met paard erin
3 Paard met alles erop en draan
Nou eindelijk was het dan zover het was de dag dat ze jarig was,wat zou ze nou krijgen om 6 uur s’ochtends was ze al wakker en rende naar haar moeder toe en maakte haar luidruchtig wakker,MAM Mag ik me kado’tje? Pricilla draait zich om en zegt “ja straks laat me eerst maar nog een beetje slapen,je cadeau komt trouwens straks pas”.
Mischa rende naar beneden en zette de Tv aan ze kwam terecht bij de sportzender en daar zag ze allemaal mensen op het paard over hekjes sprongen,ze zei hardop: Dat wil ik ook gaan doen en het gaat me lukken! De wedstrijd op tv was afgelopen toen pricilla de trap af kwam denderen,Lieverd? Je cadeau komt zometeen..! Mischa was helemaal door het dolle heen en vroeg alleen maar wat is het dan mam?Waarom komt het zo pas? Is het groot?Is het mooi?Om 11.00 u. Kwam een auto het erf oprijden met een soort caravan alleen dan anders aangereden,Pricilla maakte een grapje van wat komt die nou doen hier? Ze liepen samen naar buiten en Pricilla begroette de man., Hallo wat kan ik voor u doen?,Mischa keek erg verrast van wat er nou allemaal zou gebeuren,Ik Kom het cadeau Afleveren voor de jarige!
ik hoop dat jullie t een beetje leuk vinden,zo niet dan kap ik ermee