waargebeurd..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Monet

waargebeurd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 17:53

hoi..ik heb dit verhaal zelf meegemaakt... het was vreselijk. Ik doe het in delen want ik krijg het niet af

4 jaar geleden gingen we verhuizen. Het was buitenaf.. en ik mocht na een half jaar een shetlandpony. Verzorgponytje van een kennis. Toen ging ik ook naar les, bij iemand uit de buurt. Daarna ging ik met mijn Shetlander Hiske naar de ponyclub. Het was hartstikke leuk, eerst was het bij de buren, Stal Aalderinks, Westendorp. Maar later bij de Radstake v'veld.
hmm..ik moet nu al stoppen... naar de les... dan maak ik het vanavond nog verder!

Antheya

Re: waargebeurd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 17:59

ik vind het niet zo mooi geschreven..
verder heb je geen tag ervoor gezet en moeten het minsten 2000 woorden zijn (2000 toch ? dacht ik ?)..
leuk geprobeerd maar hoe het nu begint ben ik niet echt nieuwsgierig naar de rest, wat ik normaal wel heb bij een "goed" verhaal..

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:07

Misz_Do schreef:
ik vind het niet zo mooi geschreven..
verder heb je geen tag ervoor gezet en moeten het minsten 2000 woorden zijn (2000 toch ? dacht ik ?)..
leuk geprobeerd maar hoe het nu begint ben ik niet echt nieuwsgierig naar de rest, wat ik normaal wel heb bij een "goed" verhaal..

Volgens mij is dit topic gewoon verkeerd geplaats

*edit*
ik las net de eerste regels. Maar idd het verhaal moet minimaal uit iets van 1500 woorden bestaan. Als je een vervolg wilt maken..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:17