[verhaal] geen titel nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliksempie

[verhaal] geen titel nog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 15:45

ik heb het met de 'Ik' persoon omdat het makkelijker typen is
ik hoop dat jullie het leuk vinden

Eerst maar wat vertellen over mij
Ik ben Linda en ik ben 18 jaar oud Mijn Vader is verongelukt bij een kettingbotsing en opslag dood. Ik leef nu met mijn moeder in een vrijstaande boerderij valkbij een bos. Bij ons boerderij hebben we 3 paarden Melody,Down, Mclaren Melody is een kwpn merrie van 8 jaar en is mijn paard. Down is het veulentje van Melody en is anderhalf jaar. Mclaren is een ruin van 5 jaar en is het paard van mijn moeder Mclaren word ook wel Meggie genoemd.
Oja mijn moeder heet Marlies.
En ik heb een lieve vriend hij heet Marcel en heeft ook een paard Ricardo ik heb hem nu 3 maanden niet gezien..
Verder lezen jullie wel

Ga je mee mam dan maken we de buitenrit vandaag wel, want ze zeggen dat het slecht weer wordt riep ik Mijn moeder kwam van de trap af en we liepen naar de paardenstallen de paarden waren net gevoerd, Ik pakte melody en ik zette haar aan haar stal vast en pakte de poetsspullen. Mn moeder zat te praten tegen meggie dat doet ze altijd als we naar de stallen gingen later kwam me moeder met meggie naast me staan en zij begon ook te poetsen.
Toen we klaar waren met poetsen ging ik het zadel en hoofdstel halen legde het zadel op melody’s rug en die bries even ze had namelijk al een paar dagen niet gereden. Linda waar wil jij vandaag naar toe? Maak mij niet uit hoor deze keer mag jij wel kiezen, We besloten langs het meer te rijden we waren in het bos lekker aan het inrijden wat is het toch lekker hè mam tijd geleden dat we samen weer hebben gereden Ja antwoordde Marlies ze begon over in draf ik draafde Melody Ook aan Het was prachtig weer ik vroeg of me moeder vandaag nog mee wou naar de paardenmarkt gewoon om te kijken ze vond het leuk en galoppeerde met meggie ik ging ook maar over Melody gaf een paar vreugde bokjes, ondertussen ik hoorde me moeder lachen en vroeg waarom ze moest lachen ze vertelde dat ze er gewoon van genoot ‘zo’n buitenrit’ ik lachte en dreef melody aan kom melody we gaan ze inhalen me moeder lachte hierbij nog harde en spoorde meggie ook harder aan Jij hebt gewonnen schreeuwde ik en ik nam melody terug in draf mijn moeder keerde om en ik keerde ook om we gingen in stap terug naar de boerderij we waren inmiddels al een uur met de pony’s aan het rijden

Als ik verder moet gaan moeten jullie het zeggen

Groetjes jeanine

Tamara

Re: [verhaal] geen titel nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:53

Sorry, maar sinds kort moeten alle nieuwe verhalen op CB minimaal 1500 woorden hebben in de 1e post, en jouw verhaal heeft maar 427 woorden... Heb even getemd

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 15:58

O dat wist ik niet

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:10