[foto] onze hond! mooie foto's??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

[foto] onze hond! mooie foto's??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 17:59

ik had onze hond mee genomen naar de paarden en geprobeerd mooie foto's te maken! ik ben niet zo proficioneel maar vindt ze aardig goed gelukt! en jullie dan?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit zijn er een paar, commetaar mag, want wil graag mooie en duidelijk foto's kunnen maken, met onze simpele diggi hahaha

Flutterby

Re: [foto] onze hond! mooie foto's??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 18:09

Ik vind de foto's best aardig geworden, vooral omdat je hond zo'n moeilijke kleur heeft (zwart) met flits weerspiegeld die vacht heel erg, en zonder flits zit er vaak weinig 'diepte' in. Probeer de volgende keer wel om beter scherp te stellen met de camera, de foto's die bij vol daglicht zijn gemaakt komen een beetje vaag en flets over - dat is vast niet je bedoeling.

Blijf proberen, oefening en automatisme baart kunst

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 18:09

Ik vind ze wel erg donker.
Is het s'avonds gemaakt?
Heb je geen red eye correctie?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 18:13

Hoihoi Ilse Best leuke foto's, ik ben zelf ook met fotografie bezig, dus zal je wat commentaar geven:

Foto 1: Een beetje scheef, oranje ding achtergrond stoort, ogen zijn raar geworden door flits. Maar best een leuke foto.
Foto 2: Compositie is heel erg leuk! Hond is alleen niet helemaal scherp, en de achtergrond juist wel. (kan beter omgekeerd )
Foto 3: Ook leuk, maar hond valt weg tegen de achtergrond, en de achtergrond is ook een beetje storend.
Foto 4: Compositie alweer zo leuk, maar jammer dat je een flits hebt gebruikt. (gras overbelicht, rare ogen)
Foto 5: Ook wel mooi, maar een beetje scheef en de achtergrond verschilt flink van kleur wat afleidend is en het hoofd valt gedeeltelijk weg tegen de achtergrond.

Maar best leuke foto's hoor! Algemene commentaarpuntjes:
- Flits zorgt voor overbelichting en rare ogen.
- Je krijgt de hond meer 'in the picture' als de hond scherp is en de achtergrond vaag.

Succes verder!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 18:14

ja ze zijn savonds gemaakt! en bij sommige foto's vindt ik de donkere achtergrond wel wat hebben