[verhaal] titelloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bubblicious

[verhaal] titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 15:21

Hoi,
ik had zin gekregen om een verhaal te schrijven , ookal is het niet zo goed , ik wil het wel eens proberen enzo , af en toe gaat de tijd een beetje snel, en op het einde lees je iets over een apparaat enzo , ik weet niet of dat wel bestaat dat laatste gedeelte, maar k vond het wel leuk om te schrijven enzo....
nja hier een gedeelte van hoofdstuk 1, de rest van het gedeelte komt laterz

Hoofdstuk 1

‘’Hoe kon je , ik vertrouwde je !’’Schreeuwde Lisa over het plein. Zo hard dat iedereen naar Lisa keek. Van vernedering rende ze weg , weg van het plein. Ze was nog steeds van slag dat haar beste vriendin ,Rebbeca , uit was gegaan met haar vriendje. Nog steeds rennend stak ze een weg over, tegenover die weg stond haar huis. Niet oplettend waar ze rende struikelde ze midden op de weg.Ze had haar voet omgeslagen en probeerde op te staan. Tevergeefs lukte dat niet. ‘’Onee, de stoplichten zijn groen’’ dacht ze in zichzelf. Daar zat ze dan midden op de weg. Alle autos reden langhaar, doodsbang was ze. Opeens zag ze een jonge de weg op rennen, diezelfde jonge tilde haar op en rende met haar naar de andere kant van de weg.
‘’Ddankje uhm’’ bedankte ze hem. ‘’John , ik heet John’’ Vertelde John haar. ‘’maar vertel eens , hoe ben je daar beland op die weg?’’Vroeg Hij. Ze vertelde het hele verhaal , ook waar ze woonde en hoe zei hete. John had haar nog steeds vast. Daarop volgend vroeg hij of hij haar naar binnen moest dragen . ‘’Als dat kan... graag’’ Antwoorde Lisa daarop. Hij liep met haar naar de voordeur en vroeg haar sleutel. Lisa haalde haar sleutels uit haar jaszak en gaf ze aan John. Hij maakte met moeite de deur open en droeg haar naar binnen.Vervolgens legde hij haar op de bank en ging de voordeur dicht maken. ‘’Kan ik nog iets voor je doen?’’Vroeg John haar. ‘’Ja, hier bij mij blijven tot mijn ouders thuis zijn’’ Vroeg ze verlegen. ‘Áls jij dat wilt...’’Bloosde John nu . ‘’Maar even over iets anders, hoe oud ben jij john?’’ Veranderde Lisa van gesprek. ‘’15 en jij ?’’Vroeg John . ‘’ik ben toevallig ook 15 ‘’ Antwoorde Lisa hierop. Even was het stil totdat haar moeder binnenkwam. ‘’Wat is hier gaande ?’’Begon ze het gesprek. Weer vertelde ze het hele verhaal , maar nu erbij dat john haar een soort van geredt hadt. ‘’ik bel meteen de dokter,of die kan komen om te kijken of je niet iets anders met je voet hebt aangezien je niet kunt lopen’’Vertelde haar moeder. Ze liep naar de Telefoon en belde de Dokter. ‘’Met men. Van Velden, wat kan ik voor u doen mevrouw?’’Vroeg de dokter door het apparaat. ‘’Kun u meteen naar de Kastelenlaan nummer 1 komen ?’’Vroeg de moeder van Lisa. ‘’Maar natuurlijk , ik kom meteen’’Antwoorde hij en hing op. Lisa en John zaten hun msn adressen uit te wisselen. Na een kwartier kletsen belde de dokter aan. De moeder van Lisa liep naar de deur en deed open. Enkele seconden later stond de dokter in de woonkamer. Hij liep naar Lisa toe en vroeg of ze haar schoen en sok even uit wilde doen. Toen ze dat eenmaal had gedaan pakte hij iets uit zijn tas. ‘’Meneer, wat is dat’’Vroeg Lisa ‘’Dat is iets waarmee ik je botten kan zien’’Antwoorde hij. Hij paste het apparaat toe en keek aandachtig. Na een paar minuten haalde hij het ding weg en voelde aan de zijkant van de voet. ‘’Auw ! Dat doet pijn !’’ Schreeuwde Lisa het uit. ‘’Dan heb ik het dus tog goed gezien..’’Vertelde hij. ‘’Wat ! Wat!’’ Vroeg Lisa. ‘’Doordat je bent gevallen in de verkeerde positie is je bot uit gaan steken , dat is dereden waardoor je niet kunt lopen, hier moet je voor onder het mes zodat met het recht kunnen zetten , vervolgens moet er 2 maanden gips om’’ vertelde hij haar. ‘’Als u het nu niet erg vind bel ik een ambulance’’ Vervolgde hij . John die eerst koel was gebleven zat helemaal te rillen....

EvelijnS

Re: [verhaal] titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:22

Hij voldoet niet aan de regels...

Bubblicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 15:30

welke regels ?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:32

De regels die pas zijn opgesteld, zie bovenaan CB.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:38

Als je een verhaal begint of een hoofdstuk schrijft moet die minimaal 1500 woorden hebben

Bubblicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 15:48

o ik zie het , is dat voor een keer zo erg , ik heb echt geen zin om 1500 woorden te gaan tellen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:54

Ja, ook voor een keer is dat zo erg. Een slotje dus.

In words kan je automatisch woorden tellen.
viewtopic.php?f=68&t=209238

Je hoeft geen woorden te tellen als je verhaal af is.