[foto] 3 Paarden portretten...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikkitje

[foto] 3 Paarden portretten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 02:12

Ik ben weer op pad geweest, en wil mijn nieuwe foto's even delen,
kijken wat jullie mening is.
Mensen die ouder werk van mij hebben gezien, ben ik beter geworden?

Afbeelding1

Afbeelding2
( Dit is niet mijn eigen Shetlandertje)

Afbeelding3

Afbeelding4

Commentaar en tips zijn heel erg gewenst,
en welke foto spreekt jullie het meeste aan/vinden jullie het mooist?

Barst maar los! ( en kritiek kan ik hebben hoor )

Edit; twee keer dezelfde foto, url verbeterd.

Quarterh0rse

Re: [foto] 3 Paarden portretten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 08:50

Leuke foto's! Bij de eerste had ik het iets mooier gevonden om rechts nog een heel klein stukje meer hals te zien. Maar dat is ieder voor zich. Verder vind ik het Copyright wel erg storen, vooral bij de laatste foto word het zo erg druk met de letters er door heen. Misschien is een randje mooier of anders eenmaal je naam door de foto?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 08:53

ik denk dat de naam erdoor heen is gezet omdat ze niet wil dat het gestolen word (denk ik :S)
en bij foto 1 was het idd mooier geweest als er nog een stukje hals te zien was..... voor de rest ERG mooie foto's!!!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:17

Ben het eens met de anderen, ik had graag op de eerste wat meer hals gezien. De tweede vind ik wel erg mooi

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:03

Mooie foto's :J En de laatste foto, waren dat die paarden van Horse Event op zondag? Ik herken ze want ik heb ze ook gefotografeerd

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:13

Ik vind die 2e echt heel mooi die oogjes enzo .. prachtig !! Verder heb ik niet zoveel verstand van fotograveren .. Ik heb geen kritiek

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:29

Dat je een copyright op je foto's zet omdat je niet wil dat ze gestolen worden snap ik, maar je wil commentaar over hoe je foto's eruit ziet, dan is drie keer je naam op de foto nogal storend.

Als je rondkijkt op professionele fotofora of foto's bekijkt die bijvoorbeeld paardenfoto.nl of josfoto om te laten zien op bokt zet, zit daar ook geen copyright op.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:49

Oké, ik doe een poging door de copyright heen te kijken.
En ja, ik vind dat je jezelf verbeterd hebt .

Foto één word ik helemaal rustig van. Die rust die dat paardje uitstraalt op die foto.. Geweldig. Had misschien liever iets meer 'paard' gezien aan de linkerkant ?
Foto twee komt wat overbelicht over. Ik had iets met de contrasten gespeeld, zodat het paardje iets meer op de voorgrond treedt.
Foto drie vind ik de achtergrond iets té wit en opvallend en het paardje.. nee, krijg geen fijn gevoel als ik er naar kijk. Maar zal aan mij liggen
Foto vier spreekt me, op foto één na, het meest aan. Mede door de belichting en de overeenkomsten tussen beide paardjes. Erg mooie foto!

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

black_light

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:52

Mooie foto's!
Vooral de laatste foto vind ik super!!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:53

Je hebt jezelf in ieder geval verbeterd..
Foto 2 spreekt mij persoonlijk het meest aan, door het contrast en de lichtinval..
Foto 4 spreekt mij het minst aan door alle schaduwen.. Er word weinig zichtbaar..
Ook ik had liever bij foto 1 nog een stukje hals gezien, maar opzich is het een goede en mooie foto
En bij foto 3 trekt de achtergrond veel aandacht.. Hij spreekt mij op de een of andere manier niet zo aan.. ook doordat de zon misschien niet op het paardje schijnt.. en ik had nog wel wat meer van het tuig willen zien..

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:55

Ook ik ga voor foto 4 ! Ik zou persoonlijk nog een foto gemaakt hebben: een detailfoto van een deel van die fantastische nek...neem die aderen es op de korrel...over power gesproken

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 17:28

Citaat:
Foto één word ik helemaal rustig van. Die rust die dat paardje uitstraalt op die foto.. Geweldig. Had misschien liever iets meer 'paard' gezien aan de linkerkant ?

Het is ook één van de rustigste paarden die je ooit zult ontmoeten, dit is al zeker de derde dat hij geposseerd heeft voor mij en nog altijd m'n favoriet. De eigenaresse klaagt er zelf over dat hij nooit zijn oren naar voren doet ( mede omdat hij zo ontspannen erbij staat ) maar bij de meeste foto's tot zover doet hij bij mij heel braafjes zijn oren naar voren. Hij is een waar posseertalent.
En de laatste twee foto's zijn inderdaad op horse event genomen, heb er nog een aantal van Rassen Defilé op de pc staan, maar die komen later wel, de foto's zijn overigens wel na te bestellen.