Daar waar zuurstof Zuiver is Daar waar alles Perfect zal zijn Daar waar families Samen komen De plek waar niemand Ruzie heeft Daar waar ik jou Terug zal zien Daar waar ik nu Voor even wil zijn De plek waar ik jou Slechts enkele seconden In mijn armen wil sluiten Om daarna Weer terug te keren Omdat ik jou Ooit weer zal zien Daar waar ik nu Voor even wil zijn Dat wat men De hemel noemt
hmm... tja? Ik weet niet, ik wacht vol (on)geduld op commentaar, kritiek, tips enzovoorts.....
opzich een geod gedicht.. goede woorden gebruikt enzo.. alleen vind ik het zo heel onfijn lezen.. heel haperig misschien als je het zo neerzet leest het lekkerder:
Daar waar zuurstof zuiver is, daar waar alles perfect zal zijn.
Daar waar families samen komen, de plek waar niemand ruzie heeft.
Ja dat zal het inderdaad verbeteren denk ik, bedankt!!!
[edit]
Dus zoals de eerste, of zoals onderstaande?
Daar waar zuurstof zuiver is Daar waar alles perfect zal zijn Daar waar families samen komen De plek waar niemand ruzie heeft Daar waar ik jou terug zal zien Daar waar ik nu voor even wil zijn De plek waar ik jou slechts enkele seconden in mijn armen wil sluiten Om daarna weer terug te keren Omdat ik jou ooit weer zal zien Daar waar ik nu voor even wil zijn Dat wat men de hemel noemt