[verh] Beauty Girls are not easy.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

[verh] Beauty Girls are not easy.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 22:43

Dit verhaal vertel ik je, omdat ik niet wil dat meerdere mensen dit mee maken.

Ik zal me even voor stellen, Anastastia, jonge vrolijke meid van negentien jaar.
Mijn leven is erg moeilijk te snappen, maar toch wel onder woorden te brengen.
Na zes jaar op de middelbare school te hebben gezeten, ben ik gestopt met school. Ik moet nu werken om voor me zelf te zorgen, en voor mn kindje.

Even voor de duidelijk heid, dit verhaal kan erg schokkend zijn voor de jeugdige lezers onder ons. Nu begint mn verhaal, ik begin waar het allemaal begon:

Het speeld zich nu af op de middelbare school, ik zat hier in de derde klas. Rob was mn vriend, en ik was erg populair bij de jongens. Ik kreeg aandacht genoeg!

"Anna? Stefan heeft me uit gevraagd!" Zei Kim die rennend door het school gebouw naar me toe kwam. "Wat tof!" Zei ik tegen haar. "Wat ga je doen?" Vroeg ik haar snel.
Voor ze kon antwoorden ging m'n telefoon af. Ik keek en zag dat ik een smsje had.
"Dag Lieverd! Vanavond is het ouderloos bij mij, kom je langs? Ik mis je. =xx= Rob"

Een kriebel door mn lijf, maakte het duidelijk. Ik was verliefd op Rob. En hij op mij!
Ik liep snel naar mn kluisje en smsde hem terug:
"Dag Lekkerding! Ja vanavond is goed! Ik heb er nu al zin in. Hvj! =xx= Anna"
Kim kwam snel naar me toe, en praate nog steeds verder.
"Hij is zo leuk! Zo knap! En zo HOT!"
Ik begon te lachen, en we pakten samen onze boeken uit m'n eigen kluisje. "Wat voor les hebben we?" Vroeg ik aan kim. Ze keek me arrogant aan, maar schoot al snel in de lach. "Wiskunde en Engels."
Ik pakte de boeken, en propte deze in m'n tas. "Jemig het word al zwaarder!" Zeurde ik. Kim pakte haar boeken, en stopte het in haar tas. "Ik stop duits er in hoor!" Zonder ik kon antwoorden zette ze haar boek in mn overvolle kluis.
"Wacht je laat je peuken vallen!" Zei ik snel.
Ik raapte ze voor haar op, en de school bel ging. "Nog even snel een peuk, dan de les in. Die leraren kunnen me wat! We hebben te korte pauzes en te lange lessen" Zei Larissa, die naast ons kwam staan. Larissa, is ook razend populair, en vreselijke playster! Ze kan alle jongens krijgen, en zoent ook met ze, gaat zelfs verder, maar een relatie? Nee daar was ze te jong voor, zei ze altijd.

Met z'n drie'en liepen we naar buiten, en staken snel een peuk op. We praaten nog wat bij, tot we geklop op een raam hoorden. We keken snel om ons heen, en zagen de chagareinige Wiskunde leraar achter z'n raam staan. Wij schoten in de lach van die rotzak! Hij behandelde ons erg slecht. Te veel huiswerk, te veel toetsen, weinig vrije tijd!

Ja wij vonden ons heel zielig bij hem! Maar huiswerk hoefden we nooit te maken, daar hadden we onze charmes voor, even zielig kijken naar de nerden, en ons huiswerk werd door hun gemaakt.

Maar weer even terug naar de leraar.
"Hej meneer! Trek uw overhemd is los, dan kunt u zo bij de Wallen gaan staan!" Schreeuwde ik naar boven, toen de leraar het raam open zetten.
"Nu naar binnen!" Schreeuwde hij naar ons. We draaiden met onze ogen, en lieten onze peuken op de grond vallen. "Jou beurd! Lar! Ik heb ze gister uit getrapt." Zei ik snel.
Larissa trapte de peuken uit, en met z'n drieen liepen we naar het lokaal.

LiefsteIwan

Re: [verh] Beauty Girls are not easy.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 23:07

Haha, ik vind m wel grappig
Komt er ook nog een vervolg off?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 00:06

hier wil ik ook wel vervolg van, je schrijft leuk! zat er helemaal in

Eline