dit zijn onze monsters. Die onderste heb ik wat lichtere ogen gegeven omdat dat meer bij haar werkelijke uitstraling past dan de omfloerste foto terwijl ze in de zon kijkt.
Grussels
Silver Storm
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SilverStorm schreef:ha dank jullie voor de reacties. Nu weet ik dat ik meer op ogen en oren moet oefenen. Ik heb ze hier even neergezet omdat het een soort bijcadeautje is voor m'n vriend. Hij is morgen jarig en weet niet wat ie wil, dus krijgt ie een nieuw computer onderdeel van me. Omdat z'n nieuwe (met honderdduizend door hem zelfuitgezochtefritsefratsonderdelen en onderdeeltjes)computer pas over een poosje komt, vond ik het leuk om hem iets immaterialistisch te geven in de vorm van portretten van z'n eigen katten. maar nu ik jullie reacties lees durf ik ze zeker wel te geven.dank jullie.
Ik maak al mijn tekeningen met een heel simpel hb potloodje en een gum. Als er echt donkere vlekken in het dier zitten gebruik ik er een 4b potlood bij. verder een hele goede gum *met die 4b trek je sneller zwarte vegen die niet meer weggaan dan dat je gumt namelijk*. poei vergat ik bijna m'n doosje lievelingen. Ik heb ook een doosje heeeele fijne potloden die ik gebruik voor de afwerking. hb op papier zetten, 4b invullen, rest hangt van kleur dier en soort tekening af. voor de dusty tekening heb ik donkerdere potloden gebruikt dan voor maylo bijvoorbeeld.
@smeetjoew... ik had jou gepmt. je kunt er 2 van maken .. als je begrijpt wat ik bedoel![]()
grussels
SilverStorm