[tek] poezekinders...na lange tijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek] poezekinders...na lange tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 17:13

Zo, na een lange tijd heb ik (net zoals veel bokkers las ik zo ) besloten om weer eens katten te tekenen, dat heb ik lang geleden wel eens gedaan. Het zal wel aan het weer liggen ofzo...hihihi...

Afbeelding

dit zijn onze monsters. Die onderste heb ik wat lichtere ogen gegeven omdat dat meer bij haar werkelijke uitstraling past dan de omfloerste foto terwijl ze in de zon kijkt.

Grussels

Silver Storm

Roosch

Re: [tek] poezekinders...na lange tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:19

Ho wacht
Ik zag niet eens verschil!

Prachtíg gedaan, werkelijk!

_christel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:23

Ben het helemaal eens met MissHaffie.. echt heel mooi!!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:32

Ze hebben echt de uitstraling zoals op de foto. Gaaf hoor.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:36

Het kan zijn dat ik me vergis, maar de ogen van de eerste tekening lijken me wat uitgerekter dan op de foto.
Verder echt súper gedaan!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:43

WWAAAUUUWWW!!!!
hoe doe je dat toch!!!??
echt heel mooi gedaan!! doe je nog meer aan poezen tekenen??
want mijn broertje zou het heel leuk vinden als er een tekening werd gemaakt van zijn siamees
maar die tekeningen zijn echt geweldig!!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:46

Weer heel mooi, Silverstorm! Enige puntje commentaar dat ik heb is dat volgens mij de 1e kat een wat bredere kop heeft in werkelijkheid, maar de uitstraling heb je zeker weer goed getroffen. Met wat voor potlood maak jij dit soort tekeningen nou?

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:46

de oren hadden iet breder ipv lang gemogen. en de ogen van de onderste hebben een andere uitstraling.
maar verder zijn ze echt el top en lijken ze goed!

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 20:52

ha dank jullie voor de reacties. Nu weet ik dat ik meer op ogen en oren moet oefenen. Ik heb ze hier even neergezet omdat het een soort bijcadeautje is voor m'n vriend. Hij is morgen jarig en weet niet wat ie wil, dus krijgt ie een nieuw computer onderdeel van me. Omdat z'n nieuwe (met honderdduizend door hem zelfuitgezochtefritsefratsonderdelen en onderdeeltjes)computer pas over een poosje komt, vond ik het leuk om hem iets immaterialistisch te geven in de vorm van portretten van z'n eigen katten. maar nu ik jullie reacties lees durf ik ze zeker wel te geven. dank jullie.

Ik maak al mijn tekeningen met een heel simpel hb potloodje en een gum. Als er echt donkere vlekken in het dier zitten gebruik ik er een 4b potlood bij. verder een hele goede gum *met die 4b trek je sneller zwarte vegen die niet meer weggaan dan dat je gumt namelijk*. poei vergat ik bijna m'n doosje lievelingen. Ik heb ook een doosje heeeele fijne potloden die ik gebruik voor de afwerking. hb op papier zetten, 4b invullen, rest hangt van kleur dier en soort tekening af. voor de dusty tekening heb ik donkerdere potloden gebruikt dan voor maylo bijvoorbeeld.

@smeetjoew... ik had jou gepmt. je kunt er 2 van maken .. als je begrijpt wat ik bedoel

grussels

SilverStorm

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 00:20

Zien er goed uit, jammer dat ze zo ontzettend klein zijn (weinig details te zien aan de tekeningen).

Denk zeker dat je ze aan je vriend kan geven

(en ja, er zit inderdaad iets van katten tekenen in de lucht )

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 01:24

Eerste is een beetje on-kloppend
Maar wel héééééél erg mooi gedaan!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:10

Ohw wauw, geweldig weer!! echt gaaf joh!! echt precies dezelfde uitdrukking

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:24

SilverStorm schreef:
ha dank jullie voor de reacties. Nu weet ik dat ik meer op ogen en oren moet oefenen. Ik heb ze hier even neergezet omdat het een soort bijcadeautje is voor m'n vriend. Hij is morgen jarig en weet niet wat ie wil, dus krijgt ie een nieuw computer onderdeel van me. Omdat z'n nieuwe (met honderdduizend door hem zelfuitgezochtefritsefratsonderdelen en onderdeeltjes)computer pas over een poosje komt, vond ik het leuk om hem iets immaterialistisch te geven in de vorm van portretten van z'n eigen katten. maar nu ik jullie reacties lees durf ik ze zeker wel te geven. dank jullie.

Ik maak al mijn tekeningen met een heel simpel hb potloodje en een gum. Als er echt donkere vlekken in het dier zitten gebruik ik er een 4b potlood bij. verder een hele goede gum *met die 4b trek je sneller zwarte vegen die niet meer weggaan dan dat je gumt namelijk*. poei vergat ik bijna m'n doosje lievelingen. Ik heb ook een doosje heeeele fijne potloden die ik gebruik voor de afwerking. hb op papier zetten, 4b invullen, rest hangt van kleur dier en soort tekening af. voor de dusty tekening heb ik donkerdere potloden gebruikt dan voor maylo bijvoorbeeld.

@smeetjoew... ik had jou gepmt. je kunt er 2 van maken .. als je begrijpt wat ik bedoel

grussels

SilverStorm

eehhmm...nee, ik begrijp je ff niet .... srry.....